Det är fan! Nu när den ser helt ok ut och man vill ut och köra. Ja då skjuter den och svarar inte på gasen. Kom hem efter jobbet och skiten lägger av. Skit i bensin? Tändstift? Har ju öppna filter på, men det låter som den inte får luft. Konstigt!
Detta är gjort ikväll. Ska bli kul i vinter när allt är klart med lack och stripes. Off to Bengalos sommarfest på lördag. Inte ställa ut, men en liten teaser vid sidan om.
Hittade lite olika däck som kanske skulle funka för lite olika dirt-/flattrack projekt?
Riktiga dirttrack däck (19")
Dim: 27.0X7.0-19 och 27.5X7.5-19, soft eller medium gummi blandning. Ej gatgodkända!
Intermediate däck (17")
Dim: 120/70-17, 130/70-17 och 160/60/17, finns i soft, medium och hard. Gatgodkända!
Nu har man glidit i Mustangen ett par dar. Dags att ta ut trackern. Till helgen blir det jobb på Old style weekend i Uddevalla.
Jag har en gammal RD 125 tank som saknar tanklock och bensinkran, 80-talare.Och nån tank blev det inte. Fåntratten tyckte att jag skulle se på blocketbilden hur den såg ut när jag bad om fler bilden. Han bedyrade att den var hel och fin, en Yamaha yz80 tank av -80 års modell. När han kollade igen visade det sig att det var en moppetank. Är det nån som har en smal tank att sälja? Typ gammal RD,YZ, XT eller liknande.
Du den hade varit fin! Har du en sån liggandes Nikel?
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|