Fler som kör Motard i Varberg?

Bitteboy

Guest
Tjena!

Är d några mer som kör motard i varberg? Är ny i stan. Man får ju köra hoj när d inte blåser :)

/Tobbe

Werzion

7.3
Gick med
22 Jun 2004
Hoj
Ingen för tillfället
Jajemän, men faktiskt inte skådat någon annan motard här än, knappt någon hoj alls förutom en och annan glidare än så länge :näsblod
men det ska det bli ändring på :cdevil

Två polare med varsin sporthoj finns som sällskap iaf, samt en klasskompis med en ER-6'a stående i Veddige. *tillägg* och en gammal kompis som har en XT660R som bor i... någonstans söder om göteborg hehe.

Hansen.

Outlaw på deltid.
Gick med
27 Feb 2009
Hoj
Gixxer 1000 gatukrigare *såld...*
Jajemän, men faktiskt inte skådat någon annan motard här än, knappt någon hoj alls förutom en och annan glidare än så länge :näsblod
men det ska det bli ändring på :cdevil

Två polare med varsin sporthoj finns som sällskap iaf, samt en klasskompis med en ER-6'a stående i Veddige. *tillägg* och en gammal kompis som har en XT660R som bor i... någonstans söder om göteborg hehe.

Tycker det låter nästan som nuvarande FFR :D

Massa fajters o så.... :rolleyes:

kasal

Medlem
Gick med
3 Oct 2007
Hoj
Husqvarna 701 Enduro -19, KTM 350exc Six Days -18, KTM 990 SMR -10
Inte i Varberg men i Falkenberg. Är ju rätt nära. Ganska ensam motardpilot här med vad jag har sett. Kör en risig KTM 450 exc. Ska ni styra upp nån körning så hojta till. /Johan

peter bengtsson

Ny medlem
Gick med
24 Apr 2010
Hoj
2003 ktm 640 lc4
varberg

en till....... crossåkare som sadlat om till gatan, tur man inte e lika galen på asfalt för då hade jag vart döööö redan.........ktm 640 03........letar efter en tank 625 och

Bitteboy

Guest
Nice! Snart dax för lite sol och bakhjuls åka då!! Skulle visst besiktiga min innan maj så nu blev d körförbud. Måste fixa d innan jag kör mer, jobbigt om d händer något..

en till....... crossåkare som sadlat om till gatan, tur man inte e lika galen på asfalt för då hade jag vart döööö redan.........ktm 640 03........letar efter en tank 625 och

Werzion

7.3
Gick med
22 Jun 2004
Hoj
Ingen för tillfället
Runt 20-23 grader på onsdag kväll... Vad säger ni boys?

Vi är minst två riktigt taggade här :)
(och med lite tur hinner jag få på mitt Leo Vince innan dess (skeppas från tyskland just nu))

peter bengtsson

Ny medlem
Gick med
24 Apr 2010
Hoj
2003 ktm 640 lc4
obesiktigad

måste besiktiga om hojen innan juni, skit, tvåa på framlampa som gjort sitt, ingen som har liggandes? pengar slut efter allt mek, får leta beg

koop

Sinnessjuk
Gick med
27 Oct 2003
Hoj
Honda XR600 Motard -90, Suzuki GS500E -93
Vi från kungsbacka ska ut och åka lite på onsdag kväll, vi får se hur många vi blir och var vi hamnar.

Graves

Ny medlem
Gick med
6 Aug 2008
Hoj
Yamaha
Runt 20-23 grader på onsdag kväll... Vad säger ni boys?

Vi är minst två riktigt taggade här :)
(och med lite tur hinner jag få på mitt Leo Vince innan dess (skeppas från tyskland just nu))

Kom ner till Falkenbergs Motorbana i morgon onsdag 19 Maj 17-20.
Vi har ordnat en "prova på kväll" med besiktigad bana på innerplan. Banan är ca 750 m lång och innehåller bara asfalt. Vi kommer att ha en Motardkittad 85 cc på plats för provkörning. Ni med egna stora hojjar är givetvis välkommna att prova på, allt e kostnadsfritt:yoparty

För frågor, ring Kaj på 070 3106896 eller Lars 0761 060308

Hansen.

Outlaw på deltid.
Gick med
27 Feb 2009
Hoj
Gixxer 1000 gatukrigare *såld...*
Vi har ordnat en "prova på kväll" med besiktigad bana på innerplan. Banan är ca 750 m lång och innehåller bara asfalt. Vi kommer att ha en Motardkittad 85 cc på plats för provkörning. Ni med egna stora hojjar är givetvis välkommna att prova på, allt e kostnadsfritt:yoparty

Låter ju as fett :tummenupp

Synd det är så långt iväg bara...

Bitteboy

Guest
Jag är på! Kommer med hojen på släpet!

Nyheter
Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...

Nya Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad

Svedea utnämner varje år de...