Flickan som var på Shell igår...

Status
Ej öppen för fler svar.

Zormin

Aldrig under 10.000 rpm
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
ZX-10R
Bra att du lärde turken hur man går i svängdörrar genom att slänga den i huvudet på honom. Extra cred för att du inte vek ner dig och bad om ursäkt.

:va

RuffRyder

RIP Nino aka Lion
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hade: CBR 600 RR-04, CBR 600F -97, GSX 400E -84
maverick_750rr skrev:

Jag råkade slänga en svängdörr på en turk och då blev han skitsur och sa att jag skulle be om ursäkt.
Ja, det var inte med flit sa jag.
Jag skulle ändå be om ursäkt tyckte han....
Vet du inte hur en svängdörr fungerar så vet du det nu iaf sa jag.
Då skulle han misshandla mig när jag slutade såklart.
Jag slutar om 5 timmar sa jag och han fick gärna vänta i restaurangen under tiden.
Han gick därifrån.

Vet man inte hur en svängdörr fungerar så ska man ha den i huvet.
Dock var det fortfarande inte min avsikt att slånga den i huvet på honom men jag är fortfarande glad att han fick den där :brynad

750RR

Det finns bevisligen ingen gräns på hur idiotiska saker du gör och säger.

Hade du bett om ursäkt om det var en svensk tjej som fick svängdörren i huvet?

Poor imbecile maverick_750rr :finger

Muerte

Enduro älskare
Gick med
5 Jun 2003
Hoj
2015 KTM Adventure 1190
ÅTGÄRDER VID SPILL/OAVSIKTLIGA UTSLÄPP

ÅTGÄRDER FÖR UNDVIKANDE AV PERSONSKADOR Varna personer i närheten, och håll obehöriga på avstånd. Avlägsna antändningskällor. Saneringspersonal skall använda andningsskydd och/eller skyddsutrustning mot vätskekontakt.

ÅTGÄRDER FÖR UNDVIKANDE AV MILJÖSKADOR UTSLÄPP TILL VATTEN: Håll möjliga vattenintag under bevakning. UTSLÄPP PÅ GATOR, MARK, ETC.: Förhindra utsläpp i avlopp. Däm upp för att förhindra spridning med t.ex. sand och jord. Rensa upp. Håll möjliga vattenintag under bevakning. Kontakta Brandförsvaret vid större utsläpp.

ÅTGÄRDER FÖR RENGÖRING Spill avlägsnas omedelbart. Därefter avlägsnas rester med sand eller annat absorberande material, som är godkänt för ändamålet

INFORMATION Risk för explosiv gas-luftblandning ovan vätskeytan. Isolera utsläppet från alla antändningskällor inkl. trafik. Sörj för god luftväxling.

detta är från statoils sida där det står va man som personal/dom som kan hjälpa till ska göra vid spill av bensin. nu kanske inte allt detta behövdes göras men som ja sagt förut så finns det en skyldighet till personalen :hej

Bikerbitch

Stolt mamma
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia RSV 1000R-07
Jag tror inte vi kommer någonvart. Vi kan bara konstatera att ju fler korkade chefer som finns därute desto mer otrevligt bemötande får vi kunder.
Och javisst kan man bli riktigt arg på kunder som är riktigt otrevliga, men då får man verkligen försöka vara överdrivet trevlig tillbaka..

Flåklypa

Il tempo gigante
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
R6...skrapad både styrbord och babord.
Alltså.....hur kan det komma sig att bilen helt plötsligt började läcka med tre(!) strålar bensin? Var detta verkligen inget du visste innan du tankade bilen?

Jag tycker att den här diskussionen har blivit en storm i ett vattenglas för länge sedan....

Last edited:

Henken

Guest
Losec skrev:
Vafan vill du ha sagt med det?

Moderator, ja det är ett engelskt ord. Sök på google efter lexin så hittar du ett uppslagsverk där du kan slå upp ordet.
Det är så jäkla trist när man läser folks klago-mess.
Vad har hon gjort för fel? Varför får hon inte starta en tråd?
Är det nu så jobbigt med sådana här trådar. Varför läser du den då? :mad:
Vi lever i ett fritt samhälle, alla har rätt att få sin röst hörd.

Här på sporthoj så är man trevlig.
(med undantag mot personer som gör inlägg som du)

:hej

Vad är det för fel på dig då idiot?
"Här på sporthoj är man trevlig" Lev som du lär eller gör som du själv skriver & ge fan i att läsa det jag skriver. IGNORE finns och där får du mer än gärna sätta upp mitt namn. :finger

Tänkte egentligen förklara meningen med mitt inlägg men då du har en sådan jävla attityd kan du leva i ovisshet.

Edit: Lade till ett kraftord ;)

Last edited:

Norris

Freppa gillar katt,gillar katt Freppa?
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
cresent compakt
Flåklypa skrev:
Alltså.....hur kan det komma sig att bilen helt plötsligt började läcka med tre(!) strålar bensin? Var detta verkligen inget du visste innan du tankade bilen?

Så om din bil pajjar nånstans så visste du det innan????? :tummenupp

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Försäljningsrekord för BMW Motorrad

Efter att ha sålt 210 408 m...

BMW R 18-modeller uppdateras

Screenshot BMW R 18 och ...

Fiffiga touringprylar

Det tyska företaget Wunderl...

MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...