OlleR skrev:Härligt att se att det fanns fler i ens viktklass här! (nästan, 52kg)
Iceman1975 skrev:Hur aktiva är ni på att flytta röven vid aktiv körning?
Var ute och åkte med en lirare för et tag sen och han var nästan värre än Rossi på att flytta röven..
CorbenDallas skrev:Sluta nu med dina våta drömmar. Jag har sagt till dig att jag INTE vill vakna på DIN kudde!!! Jag vill ha lammkött o inte nån seg gammal gubbe som du!
:kocko Om man läser texten på förpackningen så står det ganska säkert att man inte ska använda vinyl"göradethaltpåsadeln"blask på hojen. :kockoUltraMarine skrev:Jag rengjorde sadeln med biltemas vinyl-blask och den blev så hal efter det så arschlet glider omkring lite hursomhelst när jag har mina gore-texbrallor på...
Feta människor får skylla sig själva. Det är väl ingen som tvingat dem att äta???Mavve skrev:Tycker ni inte om mat eller har ni inte råd?
Vi lever asså i ett I-land sägs det. Vi ska alla lida av fetma. Ingen ska väl behöva vara undernärd i detta fina land?
bsajanne skrev:Feta människor får skylla sig själva. Det är väl ingen som tvingat dem att äta???
Nog har vi råd, men jag når inte ner att knäskrapa , det är min förklaring!Mavve skrev:Tycker ni inte om mat eller har ni inte råd?
Vi lever asså i ett I-land sägs det. Vi ska alla lida av fetma. Ingen ska väl behöva vara undernärd i detta fina land?
Når du att göra det, eller har du nån som hjälper dig?GSXR1100R skrev:Jag klipper häcken vid midsommar
OlleR skrev:Nog har vi råd, men jag når inte ner att knäskrapa , det är min förklaring!
Mavve skrev:Tycker ni inte om mat eller har ni inte råd?
Mavve skrev:De tjejerna kan gå upp med om de nu vill det.
Mavve skrev:Klart att du gör. Du är väl inte 162 lång lr?
Kolla på Berggren, han är ju 213 lång....
Kolla på Asylum då, hans däck har chickenstrips(sorry mannen, men du måste bli av med dem hähä) och knäskrapar överallt ju. Fast han e ju 180 lång med...
LUTA MER ALLIHOPA!!
UltraMarine skrev:Jag rengjorde sadeln med biltemas vinyl-blask och den blev så hal efter det så arschlet glider omkring lite hursomhelst när jag har mina gore-texbrallor på...
Lokke skrev:Märkligt hur socialt acceptabelt det är att prata skit om magra personer. Känner några tjejer som är naturligt magra som flera gånger fått höra "att dom borde äta mera", "Oj va du är mager" och dyl. Men att säga åt nån som är fet att "Har du inte tänkt på att äta mindre" eller "Oj, va du e fet!" skulle väl inte falla nån in att säga.
.
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |