CayLe skrev:med en TTR600 -98--> och en FZR600 89-93 i mitt garage så skulle jag vara lycklig.![]()
Therudeboy skrev:Jag kommer vara nöjd den dagen då alla tillverkares hojar står i mitt garage![]()
Therudeboy skrev:Men det var kul för min bror ägde dom som vanligt med sitt snack![]()
NoicE skrev:Att gå krogen ca 3ggr i veckan kostar på![]()
CayLe skrev:Varför fantisera om hojar man inte kommer att ha råd med på ett bra tag? roligare att fantisera om dom hojar man faktist har råd att köpa.
KalleKulspruta skrev:Ungefär hur kan det låta?
exkluderai din text tack.
![]()
Men det var kul för min bror ägde dom som vanligt med sitt snack![]()
Nöjd?![]()
Therudeboy skrev:KalleKulspruta skrev:Ungefär hur kan det låta?
exkluderai din text tack.
![]()
Men det var kul för min bror ägde dom som vanligt med sitt snack![]()
Nöjd?![]()
Inte alls! du gjorde 2 uppenbara fel. Så mycket fel du bara kan göra. För det första andvände dui din text, vilket du fick order om att exkludera.
Vidare så gav du ingen exempel på hur det kan låta när din bror äger "folk-som-delar-ut-lappar-utanför-systemet-som-det-står-langa-inte-under-halloween-på"
KalleKulspruta skrev:Inte alls! du gjorde 2 uppenbara fel. Så mycket fel du bara kan göra. För det första andvände dui din text, vilket du fick order om att exkludera.
Vidare så gav du ingen exempel på hur det kan låta när din bror äger "folk-som-delar-ut-lappar-utanför-systemet-som-det-står-langa-inte-under-halloween-på"
NO_FEAR skrev:Får erkänna att den är jävligt svår att få upp på bakhjulet i början. Man måste verkligen rycka den direkt upp till perfekta läget. Kopplingen får jobba.![]()
NO_FEAR skrev:blir förmodligen streetfighter om det blir r6 eller r1. =)))
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Svingarmslagringen, svingar... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glansk från BigTwin o... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glans från BigTwin oc... |
![]() |
Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife
Motorcykelkörning på klassi... |
![]() |
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Trans... |
![]() |
Ökat antal körkortsåterkallelser
Foto: Liza Simonsson Und... |
![]() |
CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!
Idag har vi äntligen fått s... |
![]() |
BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
Honda Gold Wing fyller 50 år
Sedan 1975 har Honda Gold W... |
![]() |
CFMOTO 800MT-X
Idag har vi nöjet att få sm... |