folk på besök: uteställe i sthlm?

bollen

weeeeee, det var kul!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Wr 250F -04 med massa godis =) och en affe
Japp, då är det så att min 19-årige kusin och hans kompis är här på besök och jag har, snäll som jag är, lovat att ta ut dem på stan. Problemet är att de vill gå på nåt ställe med folk i deras ålder. Upptäcker då att jag blivit gammal och faktiskt inte har nån koll på vart 18-åringar går. När jag var 18 hängde vi ju på heaven (finns inte längre) och nåt ställe vid hötorget som jag inte ens kommer ihåg vad det heter.

Så frågan är nu, vart ska jag gå med dem?

SwedB

Nu utan fegrand
Gick med
25 Apr 2006
Hoj
Suzuki SV 1000S -04 - Rör ej!
bollen skrev:
2264380 Japp, då är det så att min 19-årige kusin och hans kompis är här på besök och jag har, snäll som jag är, lovat att ta ut dem på stan. Problemet är att de vill gå på nåt ställe med folk i deras ålder. Upptäcker då att jag blivit gammal och faktiskt inte har nån koll på vart 18-åringar går. När jag var 18 hängde vi ju på heaven (finns inte längre) och nåt ställe vid hötorget som jag inte ens kommer ihåg vad det heter.

Så frågan är nu, vart ska jag gå med dem?

Bollhavet på Mickey D på Kungsgatan? :hihi
Seriöst så har jag dock ingen aning, tyvärr. I am too old..
:död

Bejbiluss

Ny medlem
Gick med
25 Apr 2006
Hoj
.
Kickis på Kungsgatan samt Sthlm Kök & bar har artonårsgräns, tror jag... :va Är inte det rätt poppis ställen? Jag har visst också blivit gammal, har tappat kollen. :näsblod

swanx

Ny medlem
Gick med
5 Nov 2004
Hoj
Honda VFR 800 -02
Du har ju nyöppnade 360 på vasagatan.. där är det inte en kotte över 25 skulle jag gissa på.. stället har varit rätt så skabbigt förut men ryckt upp sig lite nu när dom öppnade nytt (dock med samma ägare) :fatta!
Sen va de ju någon som nämnde Kickis o Sthlm kök & bar (candy) Candy är OK men med litet dansgolv, dock så kompenserar dom de med o ha en rätt stor bar :fyllisar annars finns väl alltid gamla hederliga claras? :confused:

Lycka till! :hihi

Edit : draget på 360 var sådär sist jag va där... för någon månad sen :död

Last edited:

Starstriker

Som man googlar får man svar
Gick med
27 Apr 2003
Hoj
BMW 1200GSA, 3x BMW C1 200
Läste en fransk guidebok över Sthlm igår faktikst, och där rekommenderade de Viper Room på St Eriksgatan (nära Fridhemsplan) för de som är lite yngre.

Jag hamnade där av misstag för 2-3 år sedan, och visst, det var rena ungdomsgården därinne. Åldern låg på 18-20 skulle jag tippa.

955i

[Reklamplats uthyres]
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
En röd
Hirschenkeller på Blekholmsterassen, grym uteservering när solen lyseroch ungt. Oklart vilken ålder som gäller.

Nyheter
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...

Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha

Yamaha har presenterat R9, ...

Ny touch-instrumentering från KTM

KTM har lanserat en helt ny...

ExploreBike: Gotland Grand National 2.0