Old Badger
SportHojsentusiast
Folksam försökte precis rövknulla mig och höja premien med 50% på R1:an då jag ställde av den när jag reste bort på semester och ställde på den när jag kom tillbaka. Hej då Folksam. Orkade inte ringa runt, klickade in på IF och såg att dom hade ungefär min vanliga premie så det var snabbt gjort att teckna en ny. Pratade med folksam, eftersom jag upptäckte det i tid slipper jag ställa av och böka då ångerrätten gäller fortfarande.
Blir arg bara jag hör skitbolaget
Jag gick till Folksam för att TH gjorde likadant... Förutom att det inte gick att halvförsäkra längre. Helförsäkring är bortkastat på äldre hojar om man inte vill bli av med hojen, och det vill inte jag.
Men kan tyvärr inte rekommendera Folksam för det. Trogen ska man inte vara. Nu har de visserligen samlingsrabatter, men 15% för ABS men inte några % för att jag inte vurpar...
Om alla ni som jobbar, och har något att säga till om, i försäkringsbolag kunde fatta att kundnöjdhet inte behöver kosta så mycket. Har ni nöjda och trogna kunder så kanske ni får kunder som vill ha den bästa försäkringen, inte den billigaste.