Foppa skor

Nursey

Utan lem
Gick med
26 Jun 2008
Hoj
Svart Bandithona
Mrs. Laphroaig skrev:
2453298 Precis, påminner väldigt mycket om op.skorna.
Det är mängder på mitt jobb som har dom och visst dom är säkert bra med tanke på att det bara är slänga in dom i diskmaskinen när dom är nerblodade men fy satan vad ruggigt fula dom är !
Liksom.. mörkgröna op.kläder jobbar vi i och sen kommer folk i chockrosa skor till det :3freak

Men på jobbet är det ju kul..då lyser det upp det annars ganska trista gröna överallt..men jag fattar inte trenden på stan :tungan

MC Doktorn

Guest
Zandrah skrev:
2453067 Foppatofflor... Jaa jo, säsongen för vinterskor börjar ju snart så då är ju ett par såna perfa :D :tomten

Det är inne att vara ute Hahahaahaaa ...h....a jaja de va väl ...

Esquire

Möjligen en smula excentrisk emellanåt.
Gick med
2 Oct 2003
Hoj
NV 70 Hobby -54, Bastard Bulldog -03 (inlöst)
De må vara fula. Men de är grymt sköna. Kan varmt rekommendera dem för alla som normalt sett glider omkring i Birkenstock eller liknande på sina jobb. Mjuka och lätta, känns som att man spännt fast moln under fötterna.

Mrs. Laphroaig

Guest
Nursey skrev:
2453307 Men på jobbet är det ju kul..då lyser det upp det annars ganska trista gröna överallt..men jag fattar inte trenden på stan :tungan

Sorry Nursey men dom är inte ens snygga på jobbet

p.grip

Stockholm
Gick med
20 Oct 2003
Hoj
ZX-6R -99, HD FXDB -07, Aprilia Falco -02, HD Sportster -10
Kostar de allvarligt 699kr?!?!?
Jag köpte hem en laddning till min GF när jag var i USA häromsistens och jag betalade ca: 30$ st, alltså typ 220kr. Visst brukar det vara viss skillnad men nu får väl nån ta och kamma sig!

Jag var tvungen att köpa ett par åt mig själv och jag håller med, de är grymt sköna men jag skulle aldrig ha på mig dem bland folk, sketfula är det rätta ordet.

Barcelona

Ny medlem
Gick med
30 Jun 2006
Hoj
Aprilia Mille Factory -04
Var på hojsemester i norra Sverige i somras........norr om Östersund hade varenda jävel Foppa-dojor.....det är tamejfan det fulaste jag sett. Det slår t.o.m vanhedens vita lofers.

Tack så jävla mycket för att ni påminde mig om denna svarta fläck i Foppaland.....:mad:

Twosaint

Great white people
Gick med
3 Jun 2003
Hoj
Z1 Yoshimura ed
Ja det är helt jävla sneknullat folk kommer i kostym och oranga "foppa-tofflor"
helt plötsligt är det coolt att traska runt i spygröna eller chockrosa dosor på fötterna nä fyfan..

Fast "pösse" är den enda som gör det med stil, gula glansiga byxor och rosa crocs, eller rosa liknande brallor.

Nyheter
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha

Yamaha har presenterat R9, ...

Ny touch-instrumentering från KTM

KTM har lanserat en helt ny...

ExploreBike: Gotland Grand National 2.0

Foto: Creativeflipp Gotl...

Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX

Kawasaki har uppdaterat sin...

Uppdaterad Triumph Trident 660

Triumph har presenterar en ...

Bike med Stark Varg på GGN!

Nu är vi på plats på GGN 2....

Nya Honda CB1000 Hornet presenterad

25YM Honda CB1000 Hornet ...

SVT sänder Gotland Grand National 2.0

SVT Sport och Nordic Sport ...

Sista finputsningen med Vargen inför GGN!

I söndags körde jag sista t...