Pajret
Ny medlem
Får de jobba ostört eller kastas det sten mot dem i vanlig ordning?
Nej fasen, de som brukar kasta sten kan ju inte simma. ^^
Får de jobba ostört eller kastas det sten mot dem i vanlig ordning?
Det är ingen som har kastat sten på dem. Det är däremot ett tecken på fanatism att blanda ihop förortskravaller med naturkatastrofer och inte se annat än en chans till billigaste sortens politiska attack. "Skäms!" skulle man vilja säga till sådana individer om man nu trodde att de hade någon skam i sig.
Edit: Och därmed hoppas jag detta snedspår kan lämnas. Peking fick ur sig sin propaganda; q-ballen fick kalla invandrarkids i förorten för apor; två av oss fick protestera och jag fick ur mig att de bägge förstnämnda är fanatiker. Så, basta! Tillbaks till naturkatastrofen och god vuxen ton. Om man får be.
Som någon annan sa lite längre upp..Jag tror det är någon som glömmer problemet som Malmö hade för inte så himla länge sen.
Där polis, brandkår och ambulanser tyckte ut och blev attackerade då dem kom till olycksplatser eller brinnande bilar/hus/lägenheter/bensinstationer för att sköta sina jobb.
Det handlade inte om några kravaller eller politiska möten.
Är det någon som har kastat sten på dem som hjälper till med översvämningen eller är det bara något som Peking drar upp igen för att poängtera sin politiska läggning och få fram sitt budskap han drar upp här med jämna mellanrum?
(Och nej, jag försvarar inte någon sida här. Personligen tycker jag det här landet skulle behöva skjuta av lite folk på båda sidor, samt skänka Skåne till Danmark innan allt blir bra här)
Du glömde bussar, brevbärare och byggare.Jag tror det är någon som glömmer problemet som Malmö hade för inte så himla länge sen.
Där polis, brandkår och ambulanser tyckte ut och blev attackerade då dem kom till olycksplatser eller brinnande bilar/hus/lägenheter/bensinstationer för att sköta sina jobb.
Det handlade inte om några kravaller eller politiska möten.
Och visst fasen brukar de som säger såna saker ha lite svårt med grammatiken, begår syftningsfel och gärna särskriver komplicerade långa ord.Nej fasen, de som brukar kasta sten kan ju inte simma. ^^
Där polis, brandkår och ambulanser ryckte ut och blev attackerade då dem kom till olycksplatser [...] för att sköta sitt jobb.
andra inom utrycknings tjänsten
På tal om irrelevanta vinklingar... vad har detta med motorcyklar att göra?
"ForumAllmänt - Snack - Mc-relaterade Diskussioner - Ford Mondeo flöt förbi mig i översvämning."
samt skänka Skåne till Danmark innan allt blir bra här)
Ja tack, Danmark är ett mycket trevligare land.Är det någon som har kastat sten på dem som hjälper till med översvämningen eller är det bara något som Peking drar upp igen för att poängtera sin politiska läggning och få fram sitt budskap han drar upp här med jämna mellanrum?
(Och nej, jag försvarar inte någon sida här. Personligen tycker jag det här landet skulle behöva skjuta av lite folk på båda sidor, samt skänka Skåne till Danmark innan allt blir bra här)
Fint moddad. Men köra utan reflexflytväst?Kolla en bit in....
Har inte ett skit med mc att göra såvida inte någon fastnade med sin hoj på dessa vägar.Går bra att flytta ämnet så sover du kanske bättre.
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|