Hon är helgrym på att ratta alltså
.. ringen biter lätt tillbaks till den som ger attack och många stryker med varje år.
Ja så illa är det, det går åt ett par hojåkare varje år, här är en bra artikel att läsa INNAN man kör ner på hoj och tror sig vara odödlig.Jaså? Hur många handlar det om?
Jag vet ju att avåkningszonerna är under all kritik på ett par ställen men är det så illa att folk stryker med i antal varje år?
Är hon gift? Annars ska jag nog lägga in en stöt.
Är hon gift? Annars ska jag nog lägga in en stöt.
Jaså? Hur många handlar det om?
Jag vet ju att avåkningszonerna är under all kritik på ett par ställen men är det så illa att folk stryker med i antal varje år?
Var nere 2002 och ägaren till hotellet vi bodde på hävdade att det var ett dödsfall i veckan på Ringen. Vet inte om det stämmer men det är väldigt vanligt med allvarliga olyckor.
Apropå dödsfall har jag för mig att det endast är de som avlider på banan som kommer med i den officiella statistiken. Dör man i helikoptern eller på sjukan räknas man inte som död på Ringen. Om detta är korrekt så kan man utan vidare anta att de verkliga dödssiffrorna är betydligt högre än de officiella som inte är direkt låga.
Åfan. Har alltid vetat att ringen är speciell men aldrig trott att så många får sätta livet till där.
Idiotiskt av ägarna (kommunen?) som inte förbättrar eller sätter stopp för det.
Idiotiskt av ägarna (kommunen?) som inte förbättrar eller sätter stopp för det.
fatta paff man blir när man ligger å kämpar med hojjen å kört ifrån några sportbilar å så kommer en satans Ford Transit å bombar om på yttern.. snacka om rövknullad..
Här är några andra som kör, men med något sämre resultat http://uk.youtube.com/watch?v=YZb7sbRFCF0
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|