Formel1-date på söndag

Macho Woman

Äppelkäck
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Förvuxen 80-talsmoped
Jag behöver någon att kolla formel 1 med på söndag. Någon som är intresserad? Tyvärr, är det ju inte lajv, men ändock. Du bör stå ut med någon som springer omkring och gapar och blir upprörd.

mr_rockster

www.jsfoto.com
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Superduke och Nikon
I Lidköping kollar vi live på natten och käkar mat. Kom hit fall du e intreserad.

Macho Woman

Äppelkäck
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Förvuxen 80-talsmoped
Samuel_LJackson skrev:
Går live på plus-kanalen och eftersänt 13:55 på fyran. Klart man kollar 13:55 så man får den rätta känslan :yoparty

Ja, det börjar ju suga i motorsporttarmen framåt fem i fyra på söndagar, även om man ibland fått en rejäl dos MotoGP redan klockan tio.

An3Azz

www.99riderz.com
Gick med
21 Oct 2003
Hoj
GSXR1100 och en jeffla snöskoter, en grön.
Macho Woman skrev:
Jag behöver någon att kolla formel 1 med på söndag. Någon som är intresserad? Tyvärr, är det ju inte lajv, men ändock. Du bör stå ut med någon som springer omkring och gapar och blir upprörd.

Hade du bott här så har du varit mer än välkommen på Formel 1 sammankomst med frukost kl 03:55, vi ska glo på tv4+ nämligen.

Go McLaren go säger jag :yoparty

loser

Född förlorare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
KTM 950 SM
Forza Ferrari!
Skall nog hitta en krog som vill visa det på söder (reprisen alltså, krökandet går före)

Köpte biljetterna till Monacos F1 igår = Muuuaaahhhaa!

ktmjacke

FÅR FONTÄNORGASM
Gick med
2 Aug 2003
Hoj
KTM LC4-01,GSX1100R-93,ninja zx9r-02 streetfighter.
Vi är ett gäng i huddinge som alltid kollar live,så det blir både tidskval o tävling live denna gången oxå.Ena polarn e redan på plats i malaysia o väntar på nästa tävling,fick mail om att han fått tag på biljetter till både kval o tävling för ynka 400 spänn. :mad: enda nyheten för i år i mitt gäng är att vi skippar whiskyn o inför vin på programmet istället,vissa har ju lyckats "missa" delar av loppen förr om åren :D så visst får du komma o glo med oss om du vill/vågar,vi kör 200 tums projja så det e riktigt najs :rofl

ktmjacke

FÅR FONTÄNORGASM
Gick med
2 Aug 2003
Hoj
Mw,vi kan även lyxutrusta toan med stor tratt så att du inte missar om du behöver upprepa dina konster från pubrundan :D

loser

Född förlorare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
KTM 950 SM
ktmjacke skrev:
Mw,vi kan även lyxutrusta toan med stor tratt så att du inte missar om du behöver upprepa dina konster från pubrundan :D
Low blow! Cheap shot! Rött kort, å utvisning! Hon blev akut allergisk mot alkohol! Det har hänt även den bäste (mao mig)! :)

Victor

Shake that ass!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Rat-R1. Känns bekant...
loser skrev:
Forza Ferrari!
Skall nog hitta en krog som vill visa det på söder (reprisen alltså, krökandet går före)

Köpte biljetterna till Monacos F1 igår = Muuuaaahhhaa!

Jag och nån/några till har nog tänkt oss att se det på O´learys, söder.
Det vore kul om du och MW orkade komma.

ktmjacke

FÅR FONTÄNORGASM
Gick med
2 Aug 2003
Hoj
loser skrev:
Low blow! Cheap shot! Rött kort, å utvisning! Hon blev akut allergisk mot alkohol! Det har hänt även den bäste (mao mig)! :)
He he he;man tar ju alla chanser man får.

Macho Woman

Äppelkäck
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Förvuxen 80-talsmoped
soppatorsken skrev:
Jag och nån/några till har nog tänkt oss att se det på O´learys, söder.
Det vore kul om du och MW orkade komma.

Jag hatar när folk stör och är i vägen så jag ska nog inte se evenemanget bland FÖR mycket folk. I så fall kommer jag stå upp och gapa att folk ska hålla käften. Vet inte om man blir så populär då.

ktmjacke: Huddinge? Är det någon slags förort? :va Fast det vore förstås rätt exotiskt att komma utanför tullarna.

ktmjacke

FÅR FONTÄNORGASM
Gick med
2 Aug 2003
Hoj
Macho Woman skrev:
Jag hatar när folk stör och är i vägen så jag ska nog inte se evenemanget bland FÖR mycket folk. I så fall kommer jag stå upp och gapa att folk ska hålla käften. Vet inte om man blir så populär då.

ktmjacke: Huddinge? Är det någon slags förort? :va Fast det vore förstås rätt exotiskt att komma utanför tullarna.
He he,japp mittemellan drågsved o slöddertälje.Men det får inte kallas för dejt,för då blir mina pojkvänner svartsjuka.INGEN står i vägen framför våran bild om han/hon vill behålla sina lemmar. :yoparty

Macho Woman

Äppelkäck
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Förvuxen 80-talsmoped
ktmjacke skrev:
Men det får inte kallas för dejt,för då blir mina pojkvänner svartsjuka.

Är nog lika bra det. Min pojkvän skulle nog ha samma problem.

Question: Hur har ni tänkt hålla er pigga och vakna fram till 03:55 när sändningen börjar?

ktmjacke

FÅR FONTÄNORGASM
Gick med
2 Aug 2003
Hoj
Macho Woman skrev:
Är nog lika bra det. Min pojkvän skulle nog ha samma problem.

Question: Hur har ni tänkt hålla er pigga och vakna fram till 03:55 när sändningen börjar?
Ja naturligtvis,annars blir det ju inte mycket till race va??

Nyheter
Dags för äventyrlig motorcykelmässa

Kommande helg, den 8-9 mars...

Pirelli lanserar Diablo Powercrusier

All Rights Reserved Pire...

Fiffig räddaren i nöden från X-Grip!

Ett avbrutet broms- eller k...

Snart dags för Adventure Motorcycle Expo

Den 8-9 mars arrangeras Adv...

MV Agusta firar 80 år

I år firar italienska motor...

MV Agusta fyller 80 år

I år firar italienska motor...

Rekordmånga nya personliga regskyltar

Under fjolåret godkände Tra...

PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna

Pressrelease, Wels, 25 Febr...

Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars

De två första dagarna i mar...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Det tyskbaserade företaget ...