Formel1-date på söndag

ktmjacke

FÅR FONTÄNORGASM
Gick med
2 Aug 2003
Hoj
KTM LC4-01,GSX1100R-93,ninja zx9r-02 streetfighter.
Macho Woman skrev:
Jamen, HUR? Vad ska ni göra fram tills dess?
Först träffas vi på kvällen o tar nåra bira på puben o peppar oss genom att bråka om vem som e bäst i år,vem som kommer vinna,bästa stallet/bilen m.m.Sen buar vi andra ut henry o kallar honom för sopa o går hem o tar en powernap,sen träffas vi nån timme före loppet,dricker lite vin o käkar lite plockmat,buar åt henry igen.Sen blir det snackförbud under loppet.Efter loppet brukar henry bua ut oss innan vi skiljs åt.Han e ju den enda av oss som e så feg att han hejar på ferarri varje år.He he

Macho Woman

Äppelkäck
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Förvuxen 80-talsmoped
ktmjacke skrev:
Först träffas vi på kvällen o tar nåra bira på puben o peppar oss genom att bråka om vem som e bäst i år,vem som kommer vinna,bästa stallet/bilen m.m.Sen buar vi andra ut henry o kallar honom för sopa o går hem o tar en powernap,sen träffas vi nån timme före loppet,dricker lite vin o käkar lite plockmat,buar åt henry igen.Sen blir det snackförbud under loppet.Efter loppet brukar henry bua ut oss innan vi skiljs åt.Han e ju den enda av oss som e så feg att han hejar på ferarri varje år.He he

Jag är allergisk mot Tifosis och tveksam mot power naps. Det är så förbannat svårt att vakna igen. Och vad är planen för mig om jag skulle komma till er? Ska jag åka ut till Huddinge vid halv fyra? :confused:

ktmjacke

FÅR FONTÄNORGASM
Gick med
2 Aug 2003
Hoj
Macho Woman skrev:
Jag är allergisk mot Tifosis och tveksam mot power naps. Det är så förbannat svårt att vakna igen. Och vad är planen för mig om jag skulle komma till er? Ska jag åka ut till Huddinge vid halv fyra? :confused:
Hey lady,dont ask me.Du får ju naturligtvis komma på dan om du vill delta i häcklingen,det där med powernaps va mest på skoj,då kommer man väl aldrig upp igen.Tidigare säsonger har det dock förekommit ofrivilliga sådana då vi haft whiskeyprovning i samband med f1-kvällar. :tummenupp

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
Formel 1 träning i natt redan, 00.55 börjar det :fyllisar

ktmjacke

FÅR FONTÄNORGASM
Gick med
2 Aug 2003
Hoj
loser skrev:
Jacke, bara för att retas lite efter nattens träning: Forza FERRARI!

Ja, malt är gott, bjuder du?
Ja för att va sportslig så måste jag ju erkänna att han kan köra bil den där lille tysken.Anledningen till att jag inte hejar på honom e att det känns så billigt att hålla på nån som bara vinner hela tiden,gillar underdogstuket mer.Hoppas wirdhem eller va han heter kommer att fixa en styrning så han kan visa vart skåpet ska stå.Men nassen har ju en grym erfarenhet o känsla för när han kan våldsköra eller ta det lugnt,så han e svårslagen.Grymt team oxå,bra bil.Jo jag är känd för att vara givmild när det gäller det mesta,o allra helst sprit. :rofl

loser

Född förlorare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
KTM 950 SM
ktmjacke skrev:
Ja för att va sportslig så måste jag ju erkänna att han kan köra bil den där lille tysken.Anledningen till att jag inte hejar på honom e att det känns så billigt att hålla på nån som bara vinner hela tiden,gillar underdogstuket mer.Hoppas wirdhem eller va han heter kommer att fixa en styrning så han kan visa vart skåpet ska stå.Men nassen har ju en grym erfarenhet o känsla för när han kan våldsköra eller ta det lugnt,så han e svårslagen.Grymt team oxå,bra bil.Jo jag är känd för att vara givmild när det gäller det mesta,o allra helst sprit. :rofl

Gillar ferrari, ogillar tyskar i allmänhet (diskriminering, jag vet, men testa att resa lite i livet så fattar ni vad jag menar. Finns det 1 tysk på hotellet, så nog f-n hörs / märks han). Wirdheim borde kunna hävda sig bra inom Jaguar stallet, och det är det man får titta på. Gör han bra resultat, raggar sponsorer, så dyker det nog upp en 2:a bils plats snart.
ktmjacke, läste i någon tråd att du var utflyttad s-vallsbo, länge sedan?

ktmjacke

FÅR FONTÄNORGASM
Gick med
2 Aug 2003
Hoj
loser skrev:
Gillar ferrari, ogillar tyskar i allmänhet (diskriminering, jag vet, men testa att resa lite i livet så fattar ni vad jag menar. Finns det 1 tysk på hotellet, så nog f-n hörs / märks han). Wirdheim borde kunna hävda sig bra inom Jaguar stallet, och det är det man får titta på. Gör han bra resultat, raggar sponsorer, så dyker det nog upp en 2:a bils plats snart.
ktmjacke, läste i någon tråd att du var utflyttad s-vallsbo, länge sedan?
Japp stämmer,bott i s-vall o timrå i 19 år.Jobbade o bodde i hanover i ett år-95.Men på hemmaplan så e tyskarna faktiskt helt annorlunda,riktigt gästvänliga.Men när dom befinner sig utanför gränserna så tror dom att dom äger hela världen,en riktig pina.E du från s-vall själv eller?

Lartes

Lartes v1.02
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Borta
Faaan somnade 00:50 inatt :rolleyes:
Gick det bra för Björn?

Jag vill också se F1 med bira på söndag :fyllisar säg till om nån vill komma/ ha mig på besök :hej

Jag e ganska snäll

loser

Född förlorare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
KTM 950 SM
ktmjacke skrev:
Japp stämmer,bott i s-vall o timrå i 19 år.Jobbade o bodde i hanover i ett år-95.Men på hemmaplan så e tyskarna faktiskt helt annorlunda,riktigt gästvänliga.Men när dom befinner sig utanför gränserna så tror dom att dom äger hela världen,en riktig pina.E du från s-vall själv eller?

Tyska, det är kärlekens språk! Så ÄR det!
Japp, hade mina första 25 år däruppe, har kvar föräldrar å stuga i byn. Gör korta studiebesök däruppe, men det blir inte direkt ofta nuförtiden. Börjar få feelingen att de flesta som är födda på 60-70-talet har flytt staden och bosatt sig på annan ort (de flesta här i människobyn dock).
Så mao så vill du ha Patron Vodka i groggen på nästa SH-pub, eller dricker du inte "köpesprit".

ktmjacke

FÅR FONTÄNORGASM
Gick med
2 Aug 2003
Hoj
loser skrev:
Tyska, det är kärlekens språk! Så ÄR det!
Japp, hade mina första 25 år däruppe, har kvar föräldrar å stuga i byn. Gör korta studiebesök däruppe, men det blir inte direkt ofta nuförtiden. Börjar få feelingen att de flesta som är födda på 60-70-talet har flytt staden och bosatt sig på annan ort (de flesta här i människobyn dock).
Så mao så vill du ha Patron Vodka i groggen på nästa SH-pub, eller dricker du inte "köpesprit".
He he,jodå,nog klarar man kontrollerade flaskor oxå,men helst dricker jag öl,klarar inte spriten så bra.

loser

Född förlorare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
KTM 950 SM
ktmjacke skrev:
He he,jodå,nog klarar man kontrollerade flaskor oxå,men helst dricker jag öl,klarar inte spriten så bra.

Är e här sådan tocken köpesprit? Huh, vad schtyggt det schmaka? (helt ärlig kommentar av en 25 årig snubbe ifrån Gräftåvallen (by utanför ö-sund).
Nä, man har dragit ner på partajandet, jag är sjuk i 2 dagar efter ett rejält kalas nuförtiden.

ktmjacke

FÅR FONTÄNORGASM
Gick med
2 Aug 2003
Hoj
loser skrev:
Är e här sådan tocken köpesprit? Huh, vad schtyggt det schmaka? (helt ärlig kommentar av en 25 årig snubbe ifrån Gräftåvallen (by utanför ö-sund).
Nä, man har dragit ner på partajandet, jag är sjuk i 2 dagar efter ett rejält kalas nuförtiden.
He he he,mitt problem e nog snarare att jag brukar bli utsläppt efter 2 dagar när jag dricker sprit. :(

Nyheter
Dags för äventyrlig motorcykelmässa

Kommande helg, den 8-9 mars...

Pirelli lanserar Diablo Powercrusier

All Rights Reserved Pire...

Fiffig räddaren i nöden från X-Grip!

Ett avbrutet broms- eller k...

Snart dags för Adventure Motorcycle Expo

Den 8-9 mars arrangeras Adv...

MV Agusta firar 80 år

I år firar italienska motor...

MV Agusta fyller 80 år

I år firar italienska motor...

Rekordmånga nya personliga regskyltar

Under fjolåret godkände Tra...

PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna

Pressrelease, Wels, 25 Febr...

Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars

De två första dagarna i mar...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Det tyskbaserade företaget ...