Brödraskapet Wolfpack. Ok, detta borde alla hjältar som vill gå ut med en träpåk och försvara sin motorcykel lägga på minnet.
Det var han själv som de till polisen att han skulle ingå i det gänget och att de skulle komma och skrämma målsäganden och vittnen vid en framtida rättegång.
Men inga sådana knuttar syntes till på rättgångarna så det var nog bara tomma ord från hans sida för att försöka skrämma oss.
Ett par år har gott sen den morgonen och jag anser fortfarande att jag agerade rätt, rör du mina grejer så ska det göra ont alltså.
Jodå jag har också lite tillhyggen i beredskap och bangar inte för att sätta de jävlarna i respirator .. vadå klippte du till tjuven?
http://www.nsk.se/article/20090810/NYHETER/444543424/-/vi-bor-pa-backagarden
Där är förövrigt en artikel från lokaltidningen från ett rehabboende. M*rgan F*gell som är med i den artiklen är en av de som var med och stal.
Synd att ingen åkte dit, Du skulle ha fått straff med!
Där är förövrigt en artikel från lokaltidningen från ett rehabboende. M*rgan F*gell som är med i den artiklen är en av de som var med och stal.
Herr F*gell är inte den vassaste kniven i lådan direkt. En äkta pundare.
Jag vill bara tacka Klimax för att han gjorde det han kunde för att få stopp på tjuvpacket.
Hur gick det med din farsas hand? Inga permanenta men hoppas jag.
All heder till TS som låt batongen sköta snacket! Bra jobbat mannen, kul att se att folk vågar agera når övriga samhället inte gör det!
TS gjorde allting SKITBRA förutom just att han försökte nita någon som inte gjorde nått med batong, snubben som sprang kan du järna få nita, men någon som inte säger nått eller gör nått kan man inte röra.
Rätten hade troligtvis detta i åtanke också när man inte dömde nissarna för prylarna som låg i bilen, aldrig i livet att man dömt så i annat fall.
Får tacka för allt medhåll.
Och jag ska berätta för dig Orecic att i rätten så sa jag att jag endast höll upp batongen och han där efter sprang. Jag sa aldrig att jag slog han, personen som blev slagen hävdade i förhör att han var så hög att han inte kommer ihåg något av kvällen, därför kunde han inte heller rätta mig på den punkten.
Så rätten gick enbart på att fast de hade både grejer i bilen och i väskan de bar på som tillhörde oss så kunde inte brott styrkas då vi inte såg de ta grejorna.
Du nämnde tidigare att pga. resultatet så ringer du inte polisen nästa gång. Men den smidigaste lösningen här hade ju varit att helt enkelt säga att ni såg dem bryta sig in i era bilar.
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari