Forum for langresor

Kajan

återvandrad
Gick med
22 Jun 2005
Hoj
BMW 1100 GS / Suzuki 750 gs -77
Tjena Swedie.

Har precis kort fran Sverige till Albanien. Vore kul att dela med sig av erfarenheten, kanske ett sarskilt forum for reseberattelser. Kan ju vara bra for andra som vill kora langt pa okanda vagar. De kan soka och fa tips, tex som nagra vagar jag inte skulle rekommendera efter denna resa.

Tack

PS Kom inte i klaga pa min stavning, engelskt tangentbord ni vet. se "varstaspraket.se" om ni vill avreagera er pa spraket. :argpådato

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
Jag skulle inte kunna modifiera ett forum som finns nu, som tillägnas även för historier? Jag tycker att MC-relaterat borde passa för historier då det är mc-relaterat. Jag ser inte grund nog för en helt egen forumkategori. Så många historier och resor finns det inte att tala om. Inititalt genom uppmaning ja, men efter ett tag tonas det av och det kommer in bara några stycken per säsong.

Kokke

Ny medlem
Gick med
21 May 2004
Hoj
Vad ska det bli härnäst?
Jag tror nog ändå att det skulle kunna finnas underlag för ett forum för långresor. Skulle vara mycket bra att enkelt gå in och läsa om och få inspiration till nya resor. Lätt att hitta någon som gjort precis den trip man själv planerar, så man kan få lite tips. Även om forumet inte skulle vara det mest aktiva på sh så skulle det med tiden bli en väldigt bra informationsbank!

Men innan det kommer här på sh får vi hålla tillgodo med detta
http://www.horizonsunlimited.com/

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
Okej, har löst det så här. Har lagt till ett underforum under "MC-relaterat" som heter MC Resor / Historier / Äventyr. Där kan vi uppmana alla att skriva och återberätta sina historier!

Här ligger det
http://www.sporthoj.com/forum/forumdisplay.php?f=73

Ni får gärna tips om existerande trådar som borde flyttas dit! Så samlar vi allting där! :tummenupp

Kokke

Ny medlem
Gick med
21 May 2004
Hoj
Vad ska det bli härnäst?
Swedie skrev:
2142147 Okej, har löst det så här. Har lagt till ett underforum under "MC-relaterat" som heter MC Resor / Historier / Äventyr. Där kan vi uppmana alla att skriva och återberätta sina historier!

Här ligger det
http://www.sporthoj.com/forum/forumdisplay.php?f=73

Ni får gärna tips om existerande trådar som borde flyttas dit! Så samlar vi allting där! :tummenupp

:tummenupp

Nyheter
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...