Bingo
行駛和是安靜&#
- Gick med
- 6 Mar 2003
- Hoj
- Designed to extinguish Fireblades and remind Ducatis they are only twins, som Hagster säger
Jag har precis gjort en mätning av forumets surhetsgrad. Mätmetoden är invecklad och det är inte lätt att tolka mätdata, men jag får det i alla fall till att forumets genomsnittliga pH-värde idag är ca 3,5. Det är skitsurt! Särskilt med tanke på av att det är nästan hundra dagar tills MC-säsongen startar på allvar.
Min prognos, som baseras på ännu mer komplicerade metoder, är att genomsnittligt forum-pH kmommer att fortsätta falla i ca en månad till. Därefter kommer det att börja stiga lite långsamt för att runt 1:a april sticka rakt upp.
Dagens prognos för kommande vecka är att den genomsnittliga surhetsgraden kommer att falla till ca 3,2 mot veckans slut men att vi kan få se riktiga lågtryck som under torsdaen kan föra oss till så lågt som pH 2,5. Tyvärr ser jag idag inga tecken som tyder på en näraliggande uppgång. Lokala variationer kan dock förekomma.
Edit: min kommatering stinker. Stavningen med för den delen.
Min prognos, som baseras på ännu mer komplicerade metoder, är att genomsnittligt forum-pH kmommer att fortsätta falla i ca en månad till. Därefter kommer det att börja stiga lite långsamt för att runt 1:a april sticka rakt upp.
Dagens prognos för kommande vecka är att den genomsnittliga surhetsgraden kommer att falla till ca 3,2 mot veckans slut men att vi kan få se riktiga lågtryck som under torsdaen kan föra oss till så lågt som pH 2,5. Tyvärr ser jag idag inga tecken som tyder på en näraliggande uppgång. Lokala variationer kan dock förekomma.
Edit: min kommatering stinker. Stavningen med för den delen.
Last edited: