Forum-pH

Bingo

行駛和是安靜&#
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Designed to extinguish Fireblades and remind Ducatis they are only twins, som Hagster säger
Jag har precis gjort en mätning av forumets surhetsgrad. Mätmetoden är invecklad och det är inte lätt att tolka mätdata, men jag får det i alla fall till att forumets genomsnittliga pH-värde idag är ca 3,5. Det är skitsurt! Särskilt med tanke på av att det är nästan hundra dagar tills MC-säsongen startar på allvar.

Min prognos, som baseras på ännu mer komplicerade metoder, är att genomsnittligt forum-pH kmommer att fortsätta falla i ca en månad till. Därefter kommer det att börja stiga lite långsamt för att runt 1:a april sticka rakt upp.

Dagens prognos för kommande vecka är att den genomsnittliga surhetsgraden kommer att falla till ca 3,2 mot veckans slut men att vi kan få se riktiga lågtryck som under torsdaen kan föra oss till så lågt som pH 2,5. Tyvärr ser jag idag inga tecken som tyder på en näraliggande uppgång. Lokala variationer kan dock förekomma.

Edit: min kommatering stinker. Stavningen med för den delen.

Last edited:

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Monster 1100S 2009 Extra allt
Det låter relevant faktiskt. Jag försöker dock hålla mig så söt som möjligt och håller mig runt pH5. :rolleyes: Jag vill förutspråka att våren kommer den första mars dock. Det är alltså knappt 50 dagar kvar till våren.

:banana

AleX

Siktar högt, kommer lågt
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
CBR929CBR600R6
kan tillägga att det blev närmare basiskt när lekfordonet stanna på en parkering full med snö en stund för sen vidare färd :gnissla

NoicE

.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hornet
Ja knulla är bara för hundar och militärer.

Ja kasta kniv o rök hasch, det är roligt under vintern.

PÅ sommarn ska vi köra hoj o dricka bira :squid

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
Jag surar inte nu när jag kan LUT a i kurvorna (Lut är ju Ph höjande) med min Minimoto igen, Brink, Johno & Jag rev ner hela hojen idag men det som vi trodde va vevlager haveri visade sig vara att hela motorn satt löst, i med nya packboxar och på med en ny kedja, jag älskar vintern :kär

/Ph 9

Nyheter
Snart dags för Adventure Motorcycle Expo

Den 8-9 mars arrangeras Adv...

MV Agusta firar 80 år

I år firar italienska motor...

MV Agusta fyller 80 år

I år firar italienska motor...

Rekordmånga nya personliga regskyltar

Under fjolåret godkände Tra...

PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna

Pressrelease, Wels, 25 Febr...

Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars

De två första dagarna i mar...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Det tyskbaserade företaget ...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Svingarmslagringen, svingar...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glansk från BigTwin o...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glans från BigTwin oc...