Har du tapatalk? Jag har upplevt liknande förr när jag haft tapatalk inloggat, har aldrig det nu för tiden.
Tycker det alltid varit så för mig. Kan ha lämnat sidan öppen ett tag och klickar in mig på en tråd för att läsa senaste. När jag går ut till trådlistan igen är plötsligt alla lästa.
Ja den tiden för automatiskt "alla lästa" är alldeles för kort. Händer rätt ofta att man tar fram nya inlägg när man är på jobbet. Sedan måste man jobba (typ chefen kommer) så man låter sidan vara ett tag. Då markeras allt som läst. Ibland läser man en tråd, ser att det är fråga man känner till saker om och börjar googla efter mer detaljer. Ibland tar det lite tid och när man är klar med den tråden så är alla lästa.
Även om man bara går in och kollar, man öppnar "Nya inlägg" och hinner bara kolla typ två inlägg och sedan måste man gå iväg och stänger sidan. Nästa gång man kommer tillbaka så är alla lästa. Lite frustrerande är det att om man öppnar "Nya inlägg" får man inte gå ifrån förrän man kollat igenom allt.
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|