Fotboja

newstead

vårkänslor
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
AndreasNo skrev:
2525352 ibland ångrar man att man gick utanför dörren..

hoppas de blir bra för dig iaf, o gör som jag sa tidigare, dra o köp ett megastort hus :D
Måste bara vinna på lotto först :näsblod

Hoss skrev:
2525388 Ok, men hinner du anhålla om boja innan du ska in? Vafan bit i det sura och kliv in, lovar att de är bättre att sitta julen än våren! Alltså har du barn är det jobbigt men annars... KÖR! Sen kan alla snacka om lumpen eller nåt annat skit men du har fått en annan syn på livet och provat ett liv de aldrig kan få i de militära... pma om du bestämmer dej!
Jag klarar mig nog rätt bra utan att prova det livet faktiskt :)

Last edited:

newstead

vårkänslor
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
NoicE skrev:
2525454 hmm, hur funkar den där ansöka egentligen?
jag ska också bunka ett tag :skrämd
Nähä, vad har du gjort?!

Jag har ingen aning om hur den funkar men jag tänkte jag skulle försöka ringa och kolla upp lite imorgon. Annars kanske vi får dela rum på kumla :gnissla

NoicE

.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hornet
newstead skrev:
2525470 Nähä, vad har du gjort?!

Jag har ingen aning om hur den funkar men jag tänkte jag skulle försöka ringa och kolla upp lite imorgon. Annars kanske vi får dela rum på kumla :gnissla

Ja i det primitiva komunistlandet norge åker man ju in i fängelsehålan för ingenting.
Men i vart fall så måste jag skicka in kravet om att få bur i .se först.
Ingenting är egentligen klart heller, men jag ska se om jag får någon klarhet i det :gnissla

Mitra

Cava Leonem, 119.1 db
Gick med
29 Oct 2005
Hoj
Kawasaki ZZR600
RebelZero skrev:
2525385 Och man kan göra SÅ mycket mer spontana saker om man sitter inne????

Reb0

NEJ givetvis inte. Menade bara att det är ingen dans på rosor att ha fotboja. Och att många har upplevt det jobbigare än de trodde från början. Men jag hade klart valt att ha fotboja än att sitta inne :)

newstead skrev:
2524841 Hur "råkar" man köra bil jättefull? :gnissla

Jag tycker fortfarande att han förtjänade det men med facit i hand så var det inte värt konsekvenserna... 6 mån + 18.500:- :näsblod

:skrämd HUR hårt slog du honom eftersom du fick 6 månader plus böter!!!????

Last edited:

"FUBAR"

Måste lära mig bromsa på slangen..
Gick med
13 Jun 2004
Hoj
KTM 950 SM -06
newstead skrev:
2525722 Inte så hårt... jag är ju flugviktare :)
Ok, men med vad slog du honom? 6 månader låter jävligt mycket för en smäll, men du kanske följde upp med ett par slag för säkerhetsskull :D

newstead

vårkänslor
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Nu vet jag!
Man får fyra månader med boja för ett straff på sex månader. Jag vet oxå att skiten klämmer och att man lätt kan börja klättra på väggarna :gnissla

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja
newstead skrev:
2626526 Nu vet jag!
Man får fyra månader med boja för ett straff på sex månader. Jag vet oxå att skiten klämmer och att man lätt kan börja klättra på väggarna :gnissla

Ähh, gaska upp dig nu, det är ändå ett jävla skitväder, slapp jag så skulle jag inte gå utanför dörren på fyra månader.
Slanga hem massor av film (eller får du påökning för fildelning?), skaffa ett schyst hemma-gym, vrid upp termostaten på tropiskt och njut av att slippa klafsa omkring i regn och snöslask.

(jag vet att det är en klen tröst, men du blir väl inte mindre instängd om jag säger "fy fan så jobbigt du måste ha det")

newstead

vårkänslor
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
GuW skrev:
2626553 Ähh, gaska upp dig nu, det är ändå ett jävla skitväder, slapp jag så skulle jag inte gå utanför dörren på fyra månader.
Slanga hem massor av film (eller får du påökning för fildelning?), skaffa ett schyst hemma-gym, vrid upp termostaten på tropiskt och njut av att slippa klafsa omkring i regn och snöslask.

(jag vet att det är en klen tröst, men du blir väl inte mindre instängd om jag säger "fy fan så jobbigt du måste ha det")
Den tropiska värmen är uteslutet. Termostaterna står redan på fullt men det skulle nog ändå vara rätt riskfritt att ha mjölken framme hela dagarna :)

I ärlighetens namn så skulle jag nog inte gått ut i onödan i det här vädret annars heller men det är vetskapen om att jag inte får göra det som får mig att klättra på väggarna. Fast det är ju en jävla tur att det inte är sommar iaf :D

AndreasNo

Bannad
Gick med
11 Jul 2006
Hoj
CBR600RR -03
newstead skrev:
2626582 Den tropiska värmen är uteslutet. Termostaterna står redan på fullt men det skulle nog ändå vara rätt riskfritt att ha mjölken framme hela dagarna :)

I ärlighetens namn så skulle jag nog inte gått ut i onödan i det här vädret annars heller men det är vetskapen om att jag inte får göra det som får mig att klättra på väggarna. Fast det är ju en jävla tur att det inte är sommar iaf :D

Varberga?... riktigt duktiga på att ha så låg temperatur som möjligt där..brrrr...

Tror ja förstår hur de e, ja gör inte annat än sitter inne o glor på skärmen hela dan, men skulle jag ha vetskapen om att jag inte får gå ut skulle ja säkert bli tokig...:pannkyss

newstead

vårkänslor
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
AndreasNo skrev:
2626592 Varberga?... riktigt duktiga på att ha så låg temperatur som möjligt där..brrrr...

Tror ja förstår hur de e, ja gör inte annat än sitter inne o glor på skärmen hela dan, men skulle jag ha vetskapen om att jag inte får gå ut skulle ja säkert bli tokig...:pannkyss
Close, but not close enough :)
Det är nog rätt låg temperatur i alla ÖBO-lägenheter tror jag...

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
Santo skrev:
2524686 Problemet är ju att du ser "allt skoj" omkring dig. Du ser människor som är på väg till sina polare eller kanske till en fest eller ngt annat kul. När du sitter inne ser du inte sådant och tänker kanske inte på det så mycket.
Ja men å andra sidan kan du få det kul att komma till dig.

Asså du kan ju inte fått 6 månader för ETT slag i en kö där han provocerade?

Last edited:
Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...