Fotboll Fotboll Fotboll... BlÄÄ!!

Mrlind

Ny medlem
Gick med
28 Apr 2003
Hoj
KX250F, KTM RC8R, Knäortros :)
Så jag har dragit mitt strå till stacken och kontaktat TV4 Plus idag ihopp om att få dit dom till Bike week på Karlskoga (fan jag glömde skriva att det var i karlskoga :huvet ). Jaja har i alla fall gjort nånting. Fotboll på tv :tungan

Macho Woman

Äppelkäck
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Förvuxen 80-talsmoped
Mrlind skrev:
Så jag har dragit mitt strå till stacken och kontaktat TV4 Plus idag ihopp om att få dit dom till Bike week på Karlskoga (fan jag glömde skriva att det var i karlskoga :huvet ). Jaja har i alla fall gjort nånting. Fotboll på tv :tungan

Nej men ser man på! Någon som faktiskt gör något i stället för att bara klaga. :tummenupp

R2

På två hjul sen -89
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
ett bygge, + en 954 + YZF750R -95 som R7 stylats men också skrotats + Aprilia RS250, + RGV 250 + två RD350 + en kinamoto med egendesignade kåpor, en Stomp MiniGP och en Anaconda mingp-motard och en egenbyggd GP70racer.
förbjud skiten, fotboll asså...
Vad som behövs är finns ju redan, Luff....
inte för att jag vill vara bakåtsträvare eller så,, men utan mike hade vi inte haft ett skit på tv.
SRS va ett skitbra försök som dock inte höll,,, varför ska vi kanske lämna därhän nu...

Last edited:

valmers

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
E-Wheels E2S V2 MAX
R2 skrev:
förbjud skiten, fotboll asså...
Vad som behövs är finns ju redan, Luff....
inte för att jag vill vara bakåtsträvare eller så,, men utan mike hade vi haft ett skit på tv.
SRS va ett skitbra försök som dock inte höll,,, varför ska vi kanske lämna därhän nu...
:va www.eftermiddagsfylla.nu :va

KalleNorton

Avliden medlem
Gick med
2 Jan 2004
Hoj
Hayabusa turbo, 25kw
rr är kul att kolla, speciellt moto GP, men att gämföra det med när sverige är i kvarten i EM är "lite" överdrivet. fotboll e bäst, rr strax efter.

oFFkeFF

Slipar röven
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
yamaha xt660r
KalleNorton skrev:
rr är kul att kolla, speciellt moto GP, men att gämföra det med när sverige är i kvarten i EM är "lite" överdrivet. fotboll e bäst, rr strax efter.

Fotboll är bäst på film, eller var det bäst på att filma kanske :rolleyes:
Em och fotbolls-vm kan vara kul att se på ibland, resten är ren dynga, noll action, fjollor som ligger o vrider sig och spelar skadade minst en gång var 5'e minut för att sedan springa vidare som inget hänt..
Visst kan man bli lite impad av bollkontrollen, men i övrigt är det ett hur trist spel som helst..

Mrlind

Ny medlem
Gick med
28 Apr 2003
Hoj
KX250F, KTM RC8R, Knäortros :)
Som sagt att sverige kom till kvarten i em är ju kul. Men jag syftar på allt runt omkring. Typ 1956 då tyskarna sprang omkring som stela soldater och gjorde nick mål som visades stup i kvarten. Naj men skämt å sido. Någon måtta får det va.
Jag är ju fullt införstådd med att fotboll är otroligt populärt, MEN, roadracing och framför allt svensk RR får för lite uppmärksamhet. Gäller hela motorsporten. Ta det senaste Veidec räjset som sändes för nån dag sedan. Hur många varv fick vi se?? Typ 6 av 28. Samtidigt som STCC klippte in ett "kockprogram" med nån toppförare som kör volvo, C´MON! :huvet

KalleNorton skrev:

Nyheter
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024