Fotbolls dilemma

aelm

Östgötaskräcken
Gick med
26 Sep 2006
Hoj
GSX-R1070 plus moms & Honda FTW500
Och sen blir man så j*vla trött på tidningarna när dom överdriver och skriver en hel bilaga om bara Zlatan. Typ "Superkollapsen" osv..

Bara att inse Sverige kommer aldrig vinna någon större fotbollsevengemang :näsblod

Okej

Folkilsk
Gick med
30 Jul 2007
Hoj
Moddad XJ600s
Och sen blir man så j*vla trött på tidningarna när dom överdriver och skriver en hel bilaga om bara Zlatan. Typ "Superkollapsen" osv..

Bara att inse Sverige kommer aldrig vinna någon större fotbollsevengemang :näsblod

Mmm... aftonbladet frågar Zlatan efter en match hur han mår.
Han svarar: Jo fan jag kämpade rätt rejält så jag har lite blodsmak i munnen nu.

Dagen efter kan man läsa i aftonbladet: Zlatans SupperKOLLAPS! Nära att DÖÖ!!!!

Jefvla trams.

svanberg00

Ny medlem
Gick med
20 Nov 2007
Hoj
Söker!
Märks ju att de inte är något jävfla fjollbolls forum :tummenupp

Men VM och EM kan man ställa upp och se på inte för fotbollen utan för Sverige :)

Zarrell

Stunter Wannabe
Gick med
23 Jan 2008
Hoj
DRZ 400 SM (06) Stunt Edition
Fotboll är ju värre än pesten :näsblod

Jag skiter väl fullständigt i vad några duktiga svenskar lyckas göra...

Limez från Zarrells dator :tummenupp :)

husabergrobin

Ny medlem
Gick med
22 Aug 2004
Hoj
speed triple 955,minicross 4hjuling can am outlander 800 r xtp ,minmoto
Instämmer! :tummenupp
Som någon skrev så sitter jag hellre och kollar när färg torkar eller rensar ogräs eller vad som helst, än kollar på bollfjollorna.
Det jävliga är ju att dom har ju synkat skiten så att när fotbollssässongen är slut tar nästa fikarumförpestare över, ishockey :gnissla
Ishockey är väl 0,00002% intressantare än fotboll :huvet

haha ja fotboll är inget vidare,hockey går väl an,de filmar inte och det kan bli mål på fem sekunder,men det blir det inte i fotboll,jävla fjollsport tacka vet jag nåt manligt som enduro vm eller motogp....:D

AF

Meldem
Gick med
28 May 2006
Hoj
Blå
Ishockey är nästan den enda sporten jag glor på (men bara när 3 kronor spelar). Det gör jag bara för att Sverige är så satans grymma på hockey. Men fotboll skiter jag fullständigt i. Mest för att Sverige är så jäkla dåliga på fotboll. Och sen fattar jag inte varför alla är så förbannat lyriska över Zlatan. Har ni sett när han spelar en landslagsmatch? Han kämpar ju inte för fem öre. Får han inte bollen på tårna så skiter han i att jaga den och om en moståndare tar bollen från honom så ställer han sig bara och glor! Överskattad så det liknar ingenting.
Om du inte är intresserad, varför såga en spelare du förmodligen inte sett spela många matcher. Zlatan är absolut inte överskattad. :mad:

Kuritas

Mansplaining MC
Gick med
19 Apr 2005
Hoj
Kawasaki VN1600 2003
Om du inte är intresserad, varför såga en spelare du förmodligen inte sett spela många matcher. Zlatan är absolut inte överskattad. :mad:

Hear hear!

Fotboll är kul att spela och titta på. Det finns mycket forskning som visar att folk som inte gillar fotboll är kliniskt dumma i huvudet.

Nyheter
Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...

Nya Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tankskydd till GSA

ULTIMATE tankskyddWunderlic...

Körkortet får nytt utseende

Det var åtta år sen sist, m...

Specialmodellen Triumph Bonneville Bobber TFC