Joina www.xperteleven.com sök upp liga "LigaID: 14735 " vi har ett par lediga lag det är ett fotbolls manager spel!! inte alls så komplicerat
Micke.N skrev:Joina www.xperteleven.com sök upp liga "LigaID: 14735 " vi har ett par lediga lag det är ett fotbolls manager spel!! inte alls så komplicerat
Joina oss dåMarkus skrev:Är det inte Fantasy League som gäller i år? Jag blev itutad att jag skulle ställa upp "joooo, men det är jättekul" Jaha, tänkte jag - petade ihop ett lag och ligger etta i vår liga och på top50 i Sverige. Gissa om sportkillarna på jobbet hatar mig nu. Jag har noll koll på sport, och uttalar Henry som det skrivs för att provocera
Micke.N skrev:Joina oss då
Hahaha det är ett gratis spel.... bara spela om äranMarkus skrev:Är det pengar med? Jag vill vinna!
Micke.N skrev:Hahaha det är ett gratis spel.... bara spela om äran
ÄÄ joina oss nu.. & coacha ditt lag som du får så ska jag krossa dig när du har tagit dig upp till de stora grabbarna i högsta DIVMarkus skrev:Jag säljer min ära, billigt.
Micke.N skrev:ÄÄ joina oss nu.. & coacha ditt lag som du får så ska jag krossa dig när du har tagit dig upp till de stora grabbarna i högsta DIV
www.xperteleven.com måste regga dig först sedan sök upp liga LigaID: 14735 så godkänner jag dig så får du ett lagMarkus skrev:Man kom ingen vart, måste man vara medlem innan man kan kolla? (eller var det jag som gav upp för tidigt?)
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|