Foto poesi Rs

AddE <TM>

Ny medlem
Gick med
1 Nov 2003
Hoj
f.d. apriliaägare, Bytte den mot ett mellankort
P-E skrev:
Haha det är ju bara grymt med repor då tror de att du är kung på att köra, säg så här: "Ja när man kör som jag gör och stuntar så är det lätt att det blir så" Haha min kompis köpte ett skinställ med knäpuckar, han hade lust att ta av de och skrapa mot assfalten så att det skulle se ut så att han hade knäskrapat :)

:fatta! :3freak :klappar
Köpte han verkligen ett skinnställ med knäpuckar? hur gick det för honom då?
när kommer boken?

:hihi :rofl

H4

Too legit to quit
Gick med
9 Aug 2004
Hoj
Ducati 1098S -07
Vet inte om shoik har berättat det till er men nu finns hans videoklipp när han kör med sin rs på cayles server.

Filen:
http://cayle.homeftp.net/sporthoj/125/shoik_.mpg

Älskar ljudet på den... väcker ett stort ha begär. Vill ha din hoj shoik, kan du inte ge bort den till ett fattigt moppefucko? :tungan

Padde

Bacon och ägglikör
Gick med
12 Sep 2003
Hoj
-
H4 skrev:
Vet inte om shoik har berättat det till er men nu finns hans videoklipp när han kör med sin rs på cayles server.

Filen:

Älskar ljudet på den... väcker ett stort ha begär. Vill ha din hoj shoik, kan du inte ge bort den till ett fattigt moppefucko? :tungan

Ganska rolig film, Kul att se 125:eek:r, Finns ju inte så mycket sånna filmer om man jämnför man större hojar.

Vet nån vad låtern i filmen heter? Den som börjas spelas i bilen.

H4

Too legit to quit
Gick med
9 Aug 2004
Hoj
Ducati 1098S -07
Padde skrev:
Ganska rolig film, Kul att se 125:eek:r, Finns ju inte så mycket sånna filmer om man jämnför man större hojar.

Vet nån vad låtern i filmen heter? Den som börjas spelas i bilen.

Ni får stå för filmerna :)

Riktigt kul att kolla på 125 filmer för en som inte har fått sin efterlängtade 125:a. Skulle vara kul om du kunde spela in lite med din NSR.

Padde

Bacon och ägglikör
Gick med
12 Sep 2003
Hoj
-
H4 skrev:
Ni får stå för filmerna :)

Riktigt kul att kolla på 125 filmer för en som inte har fått sin efterlängtade 125:a. Skulle vara kul om du kunde spela in lite med din NSR.

Jag har tyvärr ingen digital videokamera.

HaiWaN

SHOIK
Gick med
6 Mar 2003
Bogstavligen talat på bogesundsvägen//vaxholm
Hoj
Aprilia Rs 125 -98 | Projekt StreetFighter pågår...
H4 skrev:

Filen:

haha man får tacka så mkt, nja lägger du 40000:- emellan så kan du "få" den :D
filmade den mest för skojjs skull, blir lite mer senare, när jag fixat däck så blir det lite burna på dom andra. :D

:tummenupp

ang. låten ska jag kolla med min polare som filmade samt klippte "makan" tror till och med att han finns med på forumet men sitter sällan här

H4

Too legit to quit
Gick med
9 Aug 2004
Hoj
Ducati 1098S -07
shoik skrev:
haha man får tacka så mkt, nja lägger du 40000:- emellan så kan du "få" den :D
filmade den mest för skojjs skull, blir lite mer senare, när jag fixat däck så blir det lite burna på dom andra. :D

:tummenupp

ang. låten ska jag kolla med min polare som filmade samt klippte "makan" tror till och med att han finns med på forumet men sitter sällan här

Du får 40000 för den men då ingår bmw:en också :tungan

Padde

Bacon och ägglikör
Gick med
12 Sep 2003
Hoj
-
shoik skrev:

Tackar!

:)

HaiWaN

SHOIK
Gick med
6 Mar 2003
Bogstavligen talat på bogesundsvägen//vaxholm
Hoj
Aprilia Rs 125 -98 | Projekt StreetFighter pågår...
Mr_Malossi skrev:
Tar rs250 oket bättre än orginal? :kär

alltså när man bara har den stiillastående så går handtaget lite väl långt in och allt känns lätt svampigt, men när man kör bettar hon som fan :D
vågar dock inte säga att den bettar bättre än orginal, då jag inte kört med 125 oket speciellt mkt.

Nyheter
2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...