Fotografer vid slingerbulten

sNajgel

Ny medlem
Gick med
26 Jun 2004
Ort
Stockholm
Hoj
XT660 stadsmoppe, Ktm200exc
Sant :rolleyes: Men finns ju andra gröna skyltar också du vet.. Som snart ska bort :yoparty *hoppas vi iaf*

Ahh, en SÅN grönskylt. Dom brukar flyga av om man kör tillräckligt fort bara

Vägverket sätter upp fina kameror.Tyvärr kan man inte köpa dessa kort.
Hört att de blir riktigt bra kort vissa av dom.

Verkar mest vara tomma skåp dom sätter upp, fast det kan väl inte vara så svårt att flytta ett sånt dit det gör nytta. Sen är det bara att kombinera det med en fotoautomat, stoppa i några femmor så fotar det.
 
Last edited:

Avarage

Niklas
Gick med
2 Jun 2004
Ort
Mölndal
Hoj
VFR 750 F -97, CBR 600 -97 (såld), S1000RR -10
Ironi? Affärside!

Bara införskaffa 1st tidtagarutrustning, digitalkamera, något bra mobilabbonemang med bra internetuppkoppling, ett par laptops, en fotoskrivare. Dra en repa, köp fotot vid fiket... Dagens bästa nerlägg kommer upp på youtube varje torsdag...

Jupp, inte dumt! Och aktier i Fonus! :rolleyes:

// Niklas
 

Thyg0d

One by one, the penguins steal my sanity
Gick med
22 Jul 2006
Ort
Bålsta
Hoj
Suzuki GSX 1300 R -99 BMW G650 XMoto
Dom fotograferna såg jag också! Vill också veta om det blev nån bild på mig och tanten... Gled förbi på en gammel gixxer med tanten fladdrandes bakom...
(Hon måste äta upp sig så hon sitter kvar :D)
 

samzon

Ny medlem
Gick med
14 Jul 2006
Ort
åkersberga
Hoj
Triumph speed 4 +blue monster
Det var någon/några som stod och fotade hojar som kom dundrandes på bulten i lördags. Jag undrar vem det är och vill gärna fråga om han fick med mig på bild. Jag vet inte klockan exakt men tror det var vid kl 18 ungefär.

Kul med folk som tar sig tid att fota oss hojar där :tummenupp

Skulle tippa på att det va ngn från www.bikerboyz.se kolla där på hemsidan och fråga i forumet :tummenupp
 

NisseNutz

Ny säsong, ny hoj!
Gick med
18 Aug 2006
Ort
Södertälje
Hoj
Trajja TT600 -00
Du var väl inte en av dom som "dundrade" på bulten så de tog inte kort på dig :D

Nu ska vi inte vara sånna! Jag kom faktiskt i respektabla 130 i kurvan :D

Hur ser det ut att bli med väder på Söndag? Blir det någon åkning på bulten, isåfall kommer jag att stå i en av kurvorna och fota, mina tidigare inlägg i den här tråden försvann ju tidigare... :(
Lägger till en exempelbild från i Söndags på bulten, återigen.

:tummenupp Håller tummen för mycket hojar och bra väder!

Ungefär vart kommer du och stå och vilken tid? Så man kan pressa lite extra :tummenupp Bara leter efter en likadan hoj som du har och fota gärnet :D
 
Last edited:

Vägspärr

Ny medlem
Gick med
1 Jul 2004
Ort
Sthlm, Sköndal... kartong...
Hoj
KTM -04
Ungefär vart kommer du och stå och vilken tid? Så man kan pressa lite extra :tummenupp Bara leter efter en likadan hoj som du har och fota gärnet :D

Oj, bra fråga, vet inte riktigt vart jag kommer att placera mig någonstans ännu. Kan tyvärr inte ge bättre svar. Men skulle gissa på att från och med klockan 12:00 och framåt kommer jag lura längs vägen...Ska försöka hitta ett ställe där jag kan komma nära utan att vara i vägen :crash Stället jag höll mig på sist var bra men det vart problematiskt att ta kort från båda hållen då exponeringen blev olika... Fast jag gillar kurvan där :) Vi får se. Det lär ju märkas iallafall. Det var inte som sist jag fotade då alla trodde jag var snut undercover när jag var helt svartklädd sittandes i bilen med objektivet ut genom rutan, då pekade de flesta finger åt mig... När jag sen fotade iförd rosa keps istället sittandes vid vägen då vart det hardcore tecken istället :yoparty
Eller så visste de att jag inte var snut.. och det var just därför de pekade finger... :FU *asgarvar*

Dom fotograferna såg jag också! Vill också veta om det blev nån bild på mig och tanten... Gled förbi på en gammel gixxer med tanten fladdrandes bakom...
(Hon måste äta upp sig så hon sitter kvar :D)

Har din flickvän brunt långt hår, uppsatt i fläta vid det tillfället?
 
Last edited:

NisseNutz

Ny säsong, ny hoj!
Gick med
18 Aug 2006
Ort
Södertälje
Hoj
Trajja TT600 -00
Oj, bra fråga, vet inte riktigt vart jag kommer att placera mig någonstans ännu. Kan tyvärr inte ge bättre svar. Men skulle gissa på att från och med klockan 12:00 och framåt kommer jag lura längs vägen...Ska försöka hitta ett ställe där jag kan komma nära utan att vara i vägen :crash Stället jag höll mig på sist var bra men det vart problematiskt att ta kort från båda hållen då exponeringen blev olika... Fast jag gillar kurvan där :) Vi får se. Det lär ju märkas iallafall. Det var inte som sist jag fotade då alla trodde jag var snut undercover när jag var helt svartklädd sittandes i bilen med objektivet ut genom rutan, då pekade de flesta finger åt mig... När jag sen fotade iförd rosa keps istället sittandes vid vägen då vart det hardcore tecken istället :yoparty
Eller så visste de att jag inte var snut.. och det var just därför de pekade finger... :FU *asgarvar*

Hahaha jag kan förstå de som trodde du va snut, Jag hade nog trott samma sak men inte pekat finger utan bara öst på iaf :yoparty

Bär inte kläder som visar tydlig att du är tjej bara för då blir det köbildning på bulten :D
 

Thyg0d

One by one, the penguins steal my sanity
Gick med
22 Jul 2006
Ort
Bålsta
Hoj
Suzuki GSX 1300 R -99 BMW G650 XMoto
Har din flickvän brunt långt hår, uppsatt i fläta vid det tillfället?

Långt och långt men lite åt det hållet...
Gixxern är den i mitt garage...
Hon har svart Dainese ställ och jag en blå/vitt/svart alpinestar ställ
Vi båda har svarta hjälmar...

Skulle vara guld om vi fastnade....
(Lite poser är hon juh... *asg* (SLUTA SLÅSS ÄLSKLING!!!) :D
Jaja... okay... Det är alltid kul och se bristen på nedlägg hos mig... :D
 

vfr orre

I Do My Own Stunts!
Gick med
31 Aug 2004
Ort
Stockholm
Hoj
Six dirty six, RD350, Honda ATC350X, Yamaha swamp-trike, TRI-moto, DKW 500, pick-up
Hur ser det ut att bli med väder på Söndag? Blir det någon åkning på bulten, isåfall kommer jag att stå i en av kurvorna och fota, mina tidigare inlägg i den här tråden försvann ju tidigare... :(
Lägger till en exempelbild från i Söndags på bulten, återigen.

normal_knee.jpg






:tummenupp Håller tummen för mycket hojar och bra väder!

Fan va köttigt:yoparty
Jag lyckades fastna på bild:tummenupp
Undrade också när jag passerade vad som pågick, men allt verkar va i sin ordning:pannkyss
 

Vägspärr

Ny medlem
Gick med
1 Jul 2004
Ort
Sthlm, Sköndal... kartong...
Hoj
KTM -04
Fan va köttigt:yoparty
Jag lyckades fastna på bild:tummenupp
Undrade också när jag passerade vad som pågick, men allt verkar va i sin ordning:pannkyss

Alltid kul! :tummenupp Om du vill ha den i större format kan jag maila över den. Den gör sig bättre då.

Långt och långt men lite åt det hållet...
Gixxern är den i mitt garage...
Hon har svart Dainese ställ och jag en blå/vitt/svart alpinestar ställ
Vi båda har svarta hjälmar...

Skulle vara guld om vi fastnade....
(Lite poser är hon juh... *asg* (SLUTA SLÅSS ÄLSKLING!!!) :D
Jaja... okay... Det är alltid kul och se bristen på nedlägg hos mig... :D

Ska se om ni var en utav dom som fastnade. Isåfall skickar jag ett PM... :)
 
Last edited:

Nihlén

Go Thai
Gick med
3 Aug 2006
Ort
Stockholm
Hoj
Honda X-11 -01
Woow har man tur kanske jag oxå klibbade fast på foto... jag va den blåa hojen som låg framför gammelgixxern med hårfladder (Thyg0d).

Vet inte om det blev något direkt nerlägg då jag blev så förvånad när jag såg någon fota vid vägkanten, jag tror jag la koncentrationen på fel ställe :).
 

Vägspärr

Ny medlem
Gick med
1 Jul 2004
Ort
Sthlm, Sköndal... kartong...
Hoj
KTM -04
Enligt SMHI ser det just nu ut att bli bättre foto dag på lördag än Söndag *surar* Men de har ju visserligen haft fel förr... Vad tror ni? Lördag eller Söndag... Annars får man väl ställa upp med väderdanser åt gudarna så att det blir uppehåll... :Bugar
*Gaaaaaahhhhh!!!!*
 

TomasG

Ny medlem
Gick med
24 Feb 2006
Ort
Stockholm
Hoj
Vit/Röd R1:a 09:a
Vägverket sätter upp fina kameror.Tyvärr kan man inte köpa dessa kort.
Hört att de blir riktigt bra kort vissa av dom.

Fördelen är att man brukar få de hemskickade..

Iof så gäller det oftast bara bilar.. :huvet

Måste vara dyra framkallningar på de där korten med tanke på inbetalningskortet som medföljer..
:6surkart
 

NisseNutz

Ny säsong, ny hoj!
Gick med
18 Aug 2006
Ort
Södertälje
Hoj
Trajja TT600 -00
Enligt SMHI ser det just nu ut att bli bättre foto dag på lördag än Söndag *surar* Men de har ju visserligen haft fel förr... Vad tror ni? Lördag eller Söndag... Annars får man väl ställa upp med väderdanser åt gudarna så att det blir uppehåll... :Bugar
*Gaaaaaahhhhh!!!!*

Lördag skulle väl passa rätt bra. Det ska vara något rally där ute på lördag vid 12 ungefär.
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top