Uttjänt hjälm it is! Tycker vi går vidare med en "Förbjudet att rasta hundar"-skylt!
A va fan!! Ska man behöva gå UT med?!
A va fan!! Ska man behöva gå UT med?!
Ute är det väl tillåtet att rasta hundar, är det inte inne man ska ha såna skyltar?
Jag vet allvarligt inte om det finns en sån skylt i hela Umeå, så den får någon annan jaga!
Jag har börjar tappa respekten för den här tråden. Nu måste reglerna fan börja skötas. Bild + namnlapp + önskning av nytt objekt
Jag har börjar tappa respekten för den här tråden. Nu måste reglerna fan börja skötas. Bild + namnlapp + önskning av nytt objekt
Jag håller med IOFS också, men då måste ju folk önska saker som går att uppfylla också så att tråden inte dör.
Epa traktorn till exempel, jag skulle tippa att det finns ett hundratal kvar i trafik, vad är oddsen att någon skulle ha en så nära till att dom kan gå ut och sätta namnlapp på den och fota?
jag åkte förbi en traktor-träff igår.. stod iallfall 30 "äkta" epor på parkeringen där... 20 av dom kännde jag igen från min "by"Jag håller med IOFS också, men då måste ju folk önska saker som går att uppfylla också så att tråden inte dör.
Epa traktorn till exempel, jag skulle tippa att det finns ett hundratal kvar i trafik, vad är oddsen att någon skulle ha en så nära till att dom kan gå ut och sätta namnlapp på den och fota?
jag åkte förbi en traktor-träff igår.. stod iallfall 30 "äkta" epor på parkeringen där... 20 av dom kännde jag igen från min "by"
Men jag håller med. strängare regler från och med nu!
äkta epa dvs 2 växlar fri fart. ofjädrat..Jag tror att du blandar ihop Epa och A-traktor här...
Det finns inte speciellt många äkta epor kvar.
Duett är inget krav eller säkert kort på att det är en äkta epa.äkta epa dvs 2 växlar fri fart. ofjädrat..
Typ Duett
eller är jag fel ute?
det går väll inte att göra/bygga äkta längre?Duett är inget krav eller säkert kort på att det är en äkta epa.
Det går o göra äkta epa av en xc90 oxå.
Och a-traktor på en duett är oxå exxtremt vanligt.
Duett är inget krav eller säkert kort på att det är en äkta epa.
Det går o göra äkta epa av en xc90 oxå.
Och a-traktor på en duett är oxå exxtremt vanligt.
Nja Äkta epa fick man göra fram till 76 eller något, allt efter det är A-traktor.
Äkta epor kunde man bygga av allt som hade ram.
A traktor fick man bygga av fordon med självbärande kaross om man ville, därför släpptes kravet på att dom skulle vara ofjädrade.
Dock finns det kvar gammla "äkta epor", dom flesta är nog nybyggen med gamla papper.
A-traktorer kunde man bygga av okapade personbilar ett tag, men det missbrukades så nu är kraven hårdare igen.
Den kapade duetten jag la upp bild på är en A-traktor med Pegga diesel.
mkt OT elle?
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |