FotoLeken

Cuba

Slut med töntandet!
Gick med
9 Jan 2007
Hoj
Harley-Davidson panna
Uttjänt hjälm it is! Tycker vi går vidare med en "Förbjudet att rasta hundar"-skylt!

Bifogat

• hjlm.JPG
    hjlm.JPG
    68.3 KB · Visningar: 39

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja
A va fan!! Ska man behöva gå UT med?! :huvet

Ute är det väl tillåtet att rasta hundar, är det inte inne man ska ha såna skyltar?

Jag vet allvarligt inte om det finns en sån skylt i hela Umeå, så den får någon annan jaga!

Cuba

Slut med töntandet!
Gick med
9 Jan 2007
Hoj
Harley-Davidson panna
A va fan!! Ska man behöva gå UT med?! :huvet

JA!!!

Ute är det väl tillåtet att rasta hundar, är det inte inne man ska ha såna skyltar?

Jag vet allvarligt inte om det finns en sån skylt i hela Umeå, så den får någon annan jaga!

Eller nåt motsvarande. Rastning av hundar förbjuden på innergården. Eller nåt sånt...

Last edited:

Dominator-Rocks

Guest
Äsch hela den här tråden är ju ett skämt...

Fuskas ju om vartannat hela tiden!

Jag lägger upp en en jävligt ovanligt skylt den enda i hela världen faktiskt!

Varning för fulla punksvin!

Bättre en en jäddra icke pinkar hund skylt!

(Jag skall flytta nu så nu skall jag göra mig av den.... så den går bort på högstbjudande+frakt) Fullsize vägskylt

Last edited:

Dark_Messenger

Guest
Jag har börjar tappa respekten för den här tråden. Nu måste reglerna fan börja skötas. Bild + namnlapp + önskning av nytt objekt :mad:

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja
Jag håller med IOFS också, men då måste ju folk önska saker som går att uppfylla också så att tråden inte dör.

Epa traktorn till exempel, jag skulle tippa att det finns ett hundratal kvar i trafik, vad är oddsen att någon skulle ha en så nära till att dom kan gå ut och sätta namnlapp på den och fota?

Cuba

Slut med töntandet!
Gick med
9 Jan 2007
Hoj
Harley-Davidson panna
Jag håller med IOFS också, men då måste ju folk önska saker som går att uppfylla också så att tråden inte dör.

Epa traktorn till exempel, jag skulle tippa att det finns ett hundratal kvar i trafik, vad är oddsen att någon skulle ha en så nära till att dom kan gå ut och sätta namnlapp på den och fota?

OK, bedömer att det borde vara jag som "har bollen". Omformulerar önskemålet till en Förbjudet-att-rasta-hundar-skylt alternativt en flaskdiskborste. OBS: med namnlapp!

Mr EmCom

Sporthojsnörd
Gick med
10 Jan 2006
Hoj
KTM 250 Freeride

jag åkte förbi en traktor-träff igår.. stod iallfall 30 "äkta" epor på parkeringen där... 20 av dom kännde jag igen från min "by"

Men jag håller med. strängare regler från och med nu!

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja
jag åkte förbi en traktor-träff igår.. stod iallfall 30 "äkta" epor på parkeringen där... 20 av dom kännde jag igen från min "by"

Men jag håller med. strängare regler från och med nu!

Jag tror att du blandar ihop Epa och A-traktor här...

Det finns inte speciellt många äkta epor kvar.

Ricken

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
RC8/Husaberg 450/Varg SM/Navstyrd supermono
äkta epa dvs 2 växlar fri fart. ofjädrat..

Typ Duett :)

eller är jag fel ute?
Duett är inget krav eller säkert kort på att det är en äkta epa.

Det går o göra äkta epa av en xc90 oxå.

Och a-traktor på en duett är oxå exxtremt vanligt.

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja
Duett är inget krav eller säkert kort på att det är en äkta epa.

Det går o göra äkta epa av en xc90 oxå.

Och a-traktor på en duett är oxå exxtremt vanligt.

Nja Äkta epa fick man göra fram till 76 eller något, allt efter det är A-traktor.
Äkta epor kunde man bygga av allt som hade ram.
A traktor fick man bygga av fordon med självbärande kaross om man ville, därför släpptes kravet på att dom skulle vara ofjädrade.

Dock finns det kvar gammla "äkta epor", dom flesta är nog nybyggen med gamla papper.

A-traktorer kunde man bygga av okapade personbilar ett tag, men det missbrukades så nu är kraven hårdare igen.

Den kapade duetten jag la upp bild på är en A-traktor med Pegga diesel.

Mr EmCom

Sporthojsnörd
Gick med
10 Jan 2006
Hoj
KTM 250 Freeride
Nja Äkta epa fick man göra fram till 76 eller något, allt efter det är A-traktor.
Äkta epor kunde man bygga av allt som hade ram.
A traktor fick man bygga av fordon med självbärande kaross om man ville, därför släpptes kravet på att dom skulle vara ofjädrade.

Dock finns det kvar gammla "äkta epor", dom flesta är nog nybyggen med gamla papper.

A-traktorer kunde man bygga av okapade personbilar ett tag, men det missbrukades så nu är kraven hårdare igen.

Den kapade duetten jag la upp bild på är en A-traktor med Pegga diesel.

Dom står jävligt högt i pris. Min polare fick 10 tusen för sin voltade 740 -87
:gnissla men som sagt, bara att svetsa in nummrena i en ny ram på vilken annan bil som hällst. :)

Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln