Foton. Gåsen 18/7-06

#Jone#

Ny medlem
Gick med
8 Apr 2003
Hoj
R1-99 och Wr426 Motard
Äntligen har ja fått mitt bredband igen och är med i matchen igen! Satt och kollade igenom bilderna från Gelleråsen och ser att jag fastnade på lite bilder tack vare att jag körde i din grupp Nazzuro, antar att det är dina bilder :tummenupp det va ja som körde den gula CBR:n.

nazurro

Gudomlig sporthojare
Gick med
16 Apr 2006
Hoj
Hojlös
#Jone# skrev:
2365824 Äntligen har ja fått mitt bredband igen och är med i matchen igen! Satt och kollade igenom bilderna från Gelleråsen och ser att jag fastnade på lite bilder tack vare att jag körde i din grupp Nazzuro, antar att det är dina bilder :tummenupp det va ja som körde den gula CBR:n.

Skönt, utan bredband kan man ju inte leva!

Japp vi körde i samma grupp. Men du dök inte upp till Kinnekulle ring? Var där och körde också, kul men lite farlig bana. Det konstigaste av allt är att jag håller på att sälja min hoj och har iställt köpt en ren banhoj, R6-01. Ska gå licenskurs om några veckor å sedan blir det bara bana för hela slanten!!! Det gav verkligen mersmak det här med att köra bana.

#Jone#

Ny medlem
Gick med
8 Apr 2003
Hoj
R1-99 och Wr426 Motard
nazurro skrev:
2365927 Skönt, utan bredband kan man ju inte leva!

Japp vi körde i samma grupp. Men du dök inte upp till Kinnekulle ring? Var där och körde också, kul men lite farlig bana. Det konstigaste av allt är att jag håller på att sälja min hoj och har iställt köpt en ren banhoj, R6-01. Ska gå licenskurs om några veckor å sedan blir det bara bana för hela slanten!!! Det gav verkligen mersmak det här med att köra bana.
Nej det blev inge kinnekulle tyvärr, ekonomin satte stopp där men jag måste försöka komma iväg till en bandag till innan säsongen är slut, minst! Det gav verkligen mersmak. Så du satsar rejält på bankörning då med andra ord, fan va skoj! Vi ses väl kanske vid nåt mer tillfälle då. Kör som fan! :yoparty

nazurro

Gudomlig sporthojare
Gick med
16 Apr 2006
Hoj
Hojlös
#Jone# skrev:
2366211 Nej det blev inge kinnekulle tyvärr, ekonomin satte stopp där men jag måste försöka komma iväg till en bandag till innan säsongen är slut, minst! Det gav verkligen mersmak. Så du satsar rejält på bankörning då med andra ord, fan va skoj! Vi ses väl kanske vid nåt mer tillfälle då. Kör som fan! :yoparty

Japp jag lär väl köra vanliga bandagar också, men i licensgruppen. Kör så det ryker!

Nyheter
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024