Mycke gnäll Swedie.. du vet ju att du får dina bilder for free ialla fall.
Folk snor bilderna och det är jag inte tacksam över,därav jag har det så.
Alla andra som säljer bilder seriöst har också satt "skräp" rakt över pga att många inte vill betala för saker & ting och tycker man ska göra allt gratis.
Jag lägger ner väldigt mycket tid och pengar på detta just nu och bedriver det som enskild firma på min fritid.
Har även precis investerat i nya kamera grejer och det var icke gratis.
Man kan heller inte lägga ut tusentals högupplösta bilder på en webbsida, det torde du om ngn veta Swedie.
Man ser bilden i litet format utan text på.. sedan är texten väldigt transparent så man ska se ordentligt. Men självfallet, för eran skull så kan jag senare ikväll testa o lägga om gallerian från igår med 1024 storlek istället för 800. Det torde inte ta mkt mer diskutrymme heller och ni får en "större" bild att titta på.
Bilderna jag tar betalt för håller självfallet bra kvalitet också. De bilder som är lite på gränsen tar jag ej betalt. Detta är inte heller rätt forum att ta denna diskution i. Har man åsikter om saker rörande min verksamhet så kontaktar man gärna mig via min site och ställer frågan där innan man spekulerar.
Ha det gott så ordnar jag gallerian senare ikväll.. blir ej innan 22 kan jag säga.
//Andy