Foton På Robb o hans warrior i borås

micke_petersson

Ny medlem
Gick med
7 Aug 2006
Hoj
Eos350D
ZaXeS skrev:
2366732 Snygga bilder!, Dock lite dålig bildkvalité?:va

det är dålig bildkvalitet då jag måste ställa ner dom till 1024 samt i bildkvalitet välja 0-1 på en skala till 12... så det blir dålig kvalitet för det e så mkt info i bilden... original storlek är 4 mb ungefär... o nu ligger dom på 70kb

Nova

Back from California
Gick med
7 Apr 2003
Hoj
Kawasaki ZX9R-00 med Gianelli
En sån där båge man inte hälsar på när man är ute o kör :tuttar

Folkezx9r

Född i motvind... OCH uppförsbacke !
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Superduke -06 , Peugeot Speedfight 100 cc o en fyllemoppe(som grabben snodde när han blev 15...)
SISU skrev:
2366643 kan den svänga?

Polaren har en likadan o jag kan garantera att den kan svänga... o den svänger jäkligt bra !!!:D

Skulle jag ngn gång sjunka ner i customträsket , så är detta en av få hojar jag kan tänka mig. Är sjukt läcker att titta på... om den är sänkt förstås..:) ..duktigt vrid o det är inga större problem att hänga på sporthojar i motorvägshastighet , typ 150-160 km/h.

Rob.....Vi träffade en jeppe på mc-dagarna i Västervik o det har startats en Warrior-klubb på nätet. Kommer tyvärr inte ihåg adressen nu , men kan försöka ta reda på det om det är intressant ??... Kort info... Finns 334 st ( har jag för mig) Warriors reggade i Sverige ! Dussinhoj ??....Njae.....:tummenupp

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
SISU skrev:
2366643 kan den svänga?

Han kan nog plocka många SH:are bakom sig på Bogan om det skulle vara så. Efter att ha insett att mer än hälften av alla R1-ägare inte kan köra ifrån en cb500 på en kurvig väg om det är en gammal räv som kör så skulle jag inte bli förvånad om jag blev om körd av en sådan bjässe.

Fixa bakskärmen så är den 100%-ig :tummenupp

Mr_Flax

Syns i Depån
Gick med
23 Sep 2004
Hoj
Honda 900 fighter, sukka k5 banhoj o två st husqvarna 258
Folkezx9r skrev:
2366775 Polaren har en likadan o jag kan garantera att den kan svänga... o den svänger jäkligt bra !!!:D

Skulle jag ngn gång sjunka ner i customträsket , så är detta en av få hojar jag kan tänka mig. Är sjukt läcker att titta på... om den är sänkt förstås..:) ..duktigt vrid o det är inga större problem att hänga på sporthojar i motorvägshastighet , typ 150-160 km/h.

Rob.....Vi träffade en jeppe på mc-dagarna i Västervik o det har startats en Warrior-klubb på nätet. Kommer tyvärr inte ihåg adressen nu , men kan försöka ta reda på det om det är intressant ??... Kort info... Finns 334 st ( har jag för mig) Warriors reggade i Sverige ! Dussinhoj ??....Njae.....:tummenupp

tja!

håller med dej ang att den lätt hänger på sporthojar på motorväg.. samt när det svänger.. jag körde med en jobbarkompis mellan trollhättan o borås o han var väldigt imponerad på hur hojen svängde.. så de går att köra fort även på kurviga vägar...

ang warriorklubben så vet jag om den.. hehe.. va en av de första att regga mig där:tummenupp www.vstar.se är den sidan du tänker på antar jag.. o 334 stämmer, helt korrekt!

mvh robban

Dee_cati skrev:
2366822 Han kan nog plocka många SH:are bakom sig på Bogan om det skulle vara så. Efter att ha insett att mer än hälften av alla R1-ägare inte kan köra ifrån en cb500 på en kurvig väg om det är en gammal räv som kör så skulle jag inte bli förvånad om jag blev om körd av en sådan bjässe.

Fixa bakskärmen så är den 100%-ig :tummenupp

yes.. ny bakskärm, ny framskärm kommer i vinter... sen kan jag nog hålla med dej ang att det finns no väldigt många här inne som inte har en suck...:)

Last edited:

lahi

Gixxerpilot
Gick med
6 Aug 2003
Hoj
Suzuki GSX-R 1200 Turbo -86, Husaberg FS650E -02 och 700 cc tvåtakts amatörbygge
micke_petersson skrev:
2366791 tack gällande bilderna... gällande hojjen kan inte jag hålla med.. tycker den e så jävla nice..
Mycket snygga bilder :tummenupp och riktigt fet hoj! Tycker den är helgrym

Mr_Flax

Syns i Depån
Gick med
23 Sep 2004
Hoj
lahi skrev:
2368618 Mycket snygga bilder :tummenupp och riktigt fet hoj! Tycker den är helgrym

Tackar lahi... tror bilderna kommer bli bra mycket bättre i fullt format.. men dessa är grymma oxå..

mvh robban

Jimsan

fort är skoj
Gick med
7 Oct 2003
Hoj
Ingen
Coola bilder :tummenupp

Det enda som ser lite B ut skulle väl vara att han står upp lite väl mycket,
ner med röven :)

micke_petersson

Ny medlem
Gick med
7 Aug 2006
Hoj
Eos350D
Jimsan skrev:
2369003 Coola bild:er :tummenupp

Det enda som ser lite B ut skulle väl vara att han står upp lite väl mycket,
ner med röven :)

Han sitter ner... men han har ju så jävla stor röv att den hänger ner.... så det ser bara ut som om han står upp :D :arsele

Mr_Flax

Syns i Depån
Gick med
23 Sep 2004
Hoj
micke_petersson skrev:
2369597 Han sitter ner... men han har ju så jävla stor röv att den hänger ner.... så det ser bara ut som om han står upp :D :arsele

haha.. tack för den.. hehe.. försökte sitta.. men glömde av det.. men men.. sånt som händer.. hehe

Torgo

The Master does not approve
Gick med
28 Oct 2005
Hoj
En svart Qvarna 701
Warrior är helt klart en av de tuffaste customhojarna på marknaden, men man måste nog se den irl. Cool hoj, fina bilder :)

Mr_Flax

Syns i Depån
Gick med
23 Sep 2004
Hoj
micke_petersson skrev:
2370907 hehehehehehehe... måste ju jävlas lite... :yoparty

tro fan det.. hehe skiva på g???

Torgo skrev:
2371328 Warrior är helt klart en av de tuffaste customhojarna på marknaden, men man måste nog se den irl. Cool hoj, fina bilder :)

kan inte annat än håll med dej.. jag tycker inte det finns någon customhoj som ens kan jämföras med Warrior...

Last edited:

Droopfy

Gick med
28 Apr 2004
Hoj
YZF450, Lillgixxer (GSX400R)
Förjäkla skönt ljud du hade i den när du åkte från Bikepoint för några veckor sedan.
höll för fan på att göra ner mig. respect.
:yoparty

Nyheter
MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...