Fotpinnar?

bullysmile

Killing time? time kills you!
Gick med
27 Jul 2007
Hoj
Rossis förra
Sugen också på dessa till min K5:a :)

Hjälpte brakecleanen inte för hala pinnar? du kan ju köpa endast den delen foten vilar på ifall det är de som är slitna/hala.

MattzzoN

#65 Pro Superbike
Gick med
11 Dec 2003
Hoj
2xCBR
Jag har liknande kinapinnar på min hoj och de har hållit för två krascher på samma sida. Dock har triangeln på vänster sida blivit något lite böjd, men inget som stör funktionen.

Xroadr

#87 Superbike
Gick med
23 May 2007
Hoj
Kawasaki KLX450R-09, ZX10R-11 race
Har såna på min ZX10:a, lite grövre och tyngre än valtermoto som jag hade tidigare. Men prisvärda, helt klart, se bara till att Loctita dem ordentligt.

TKBHENKE

BLACK IS BACK
Gick med
7 Jul 2003
Hoj
Super blackbird
Jag köpte någe liknande, och som sagt, på med lite Loctite bara så duger dom säkert vacker :)

SwedeAce

There is no spoon
Gick med
21 Dec 2004
Hoj
Meanstreak 1600 - 02
Jaså är det du det :), vart ju som sagt lite halt när det kom olja på fotpinnen och man tappar fotfästet. Jag tycker mest att jag får lite jobbig sittställning samt tryck på innerfotpinnen så det är mest därför jag vill köpa nya som har bättre grepp samt så att jag kan flytta bak dom för bekvämare sittställning.

bullysmile

Killing time? time kills you!
Gick med
27 Jul 2007
Hoj
Rossis förra
Jaså är det du det :), vart ju som sagt lite halt när det kom olja på fotpinnen och man tappar fotfästet. Jag tycker mest att jag får lite jobbig sittställning samt tryck på innerfotpinnen så det är mest därför jag vill köpa nya som har bättre grepp samt så att jag kan flytta bak dom för bekvämare sittställning.

;) Såg ditt nick när jag lastade och du hade tagit på dig SH tröjan :D
Okej! verkar som det är bra grejer som du länkade till så blir nog ett par sådana efter jag skaffat Laptimer :) har redan racepinnar men mina har inte heller så mycket inställnings möjligheter så jag är sugen på nya.

Carnivore

Skitsnack-MC
Gick med
17 Aug 2008
Hoj
CBR1000RA
Måste bara säga tack för tipset, hade kollat in PP-Tuning men dessa är ju typ en tredjedel av priset och verkar funka tillräckligt lika. :tummenupp

Nyheter
2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...