Vad tusan...HusabergForce skrev:Monterat o klart![]()
Sparade grejer,står ju Karlsson på tanklocket.Jackys gamla bakstänka från hans motard.Supermoto skrev:Vad tusan...
Köpte du upp hela tillbehörskataloegn på samma gång eller. KF skärmstag, alutanklocket, gul skärm, acerbis barkisar, WP-stickers på gaffeln, borrad framskärm och redan en massa sponsordekaler på. Så orättvist ! Bort med originalbakljuset bara så (och kanske ett annat fram)...
I like it alot![]()
Vad är det för däck??
KÖPTE DU STÄLLET DITT ASHusabergForce skrev:Sparade grejer,står ju Karlsson på tanklocket.Jackys gamla bakstänka från hans motard.
Köpte dock på mig med en omgång med -03 plast,dekaler o komplett sadel,barkisar,husa skinställ mm mm.Svårt o låta bli när man får så bra priser
som jag fick.Tack till Micke på Marin & Fritid.![]()
Ang originaljuset så får det sitta ett tag till när det åks på gatan.(host håller på med körkort host host)
Supermoto skrev:KÖPTE DU STÄLLET DITT AS![]()
![]()
![]()
Jag vill ha ett, jag vill ha ett, jag vill ha ett jag oxå![]()
Tanklocket kan du sälja för ruggigt många $$$ till nån som heter Karlsson, hehe. Stod det Danielsson på det skulle du få min förstfödde...
Micke är bra![]()
![]()
420 skrev:Efter lite bök så är det även monterat o klart här![]()
Va de mycke bök att få dit de eller?420 skrev:Ja, det är ju inte direkt Akrapovic-passform på FP-systemen.
Men lite jobb dör man ju inte av.![]()
Och det är ju ingen hemlighet att det är tajt mellan förgasaren o ramen
Men formen är underbar. Så snyggt och så fett rör..![]()
Hyffsad höjning av styret.420 skrev:Efter lite bök så är det även monterat o klart här![]()
wheelielover skrev:Va de mycke bök att få dit de eller?
Funderar på ett ja me
HUR LÅTER DEN?![]()
HusabergForce skrev:Hyffsad höjning av styret.
Fan va snyggt det var nu när krökarna går ihop tidigare420 skrev:Efter lite bök så är det även monterat o klart här![]()
Mm jag får nog köpa ett420 skrev:Sluta fundera. KÖP!!!![]()
Hur den låter? Ja vad säger man? BRAAAP BRAAAP BRAAAP
Manligt.... Mkt manligt...
30mm, men jag funderar på att bygga nya så jag får fram styret 10-20mm till..
husan_650 skrev:men fortfarande smäller vid motorbroms fast inte alls lika mycket o hänger inte kvar lika i varv heller
tror jag ska gå upp från 40 till 45 på lågfart vad tror ni??? så jäla skön sång iallafall
![]()
husan_650 skrev:lite pix på hojjen me nya FPooo va glad han är nu när den får andas
det var jävligt precis att man fick dit de men me våld så! ligger max 1mm från ramen på 2 ställen o lika mot fjädern!
men fortfarande smäller vid motorbroms fast inte alls lika mycket o hänger inte kvar lika i varv heller
tror jag ska gå upp från 40 till 45 på lågfart vad tror ni??? så jäla skön sång iallafall
![]()
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
![]() |
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
![]() |
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
![]() |
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
![]() |
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
![]() |
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |