HusabergForce skrev:Monterat o klart
Vad tusan...HusabergForce skrev:Monterat o klart
Sparade grejer,står ju Karlsson på tanklocket.Jackys gamla bakstänka från hans motard.Supermoto skrev:Vad tusan...
Köpte du upp hela tillbehörskataloegn på samma gång eller. KF skärmstag, alutanklocket, gul skärm, acerbis barkisar, WP-stickers på gaffeln, borrad framskärm och redan en massa sponsordekaler på. Så orättvist ! Bort med originalbakljuset bara så (och kanske ett annat fram)...
I like it alot
Vad är det för däck??
KÖPTE DU STÄLLET DITT ASHusabergForce skrev:Sparade grejer,står ju Karlsson på tanklocket.Jackys gamla bakstänka från hans motard.
Köpte dock på mig med en omgång med -03 plast,dekaler o komplett sadel,barkisar,husa skinställ mm mm.Svårt o låta bli när man får så bra priser
som jag fick.Tack till Micke på Marin & Fritid.
Ang originaljuset så får det sitta ett tag till när det åks på gatan.(host håller på med körkort host host)
Supermoto skrev:KÖPTE DU STÄLLET DITT AS
Jag vill ha ett, jag vill ha ett, jag vill ha ett jag oxå
Tanklocket kan du sälja för ruggigt många $$$ till nån som heter Karlsson, hehe. Stod det Danielsson på det skulle du få min förstfödde...
Micke är bra
420 skrev:Efter lite bök så är det även monterat o klart här
Va de mycke bök att få dit de eller?420 skrev:Ja, det är ju inte direkt Akrapovic-passform på FP-systemen.
Men lite jobb dör man ju inte av.
Och det är ju ingen hemlighet att det är tajt mellan förgasaren o ramen
Men formen är underbar. Så snyggt och så fett rör..
Hyffsad höjning av styret.420 skrev:Efter lite bök så är det även monterat o klart här
wheelielover skrev:Va de mycke bök att få dit de eller?
Funderar på ett ja me
HUR LÅTER DEN?
HusabergForce skrev:Hyffsad höjning av styret.
Fan va snyggt det var nu när krökarna går ihop tidigare420 skrev:Efter lite bök så är det även monterat o klart här
Mm jag får nog köpa ett420 skrev:Sluta fundera. KÖP!!!
Hur den låter? Ja vad säger man? BRAAAP BRAAAP BRAAAP
Manligt.... Mkt manligt...
30mm, men jag funderar på att bygga nya så jag får fram styret 10-20mm till..
husan_650 skrev:men fortfarande smäller vid motorbroms fast inte alls lika mycket o hänger inte kvar lika i varv heller tror jag ska gå upp från 40 till 45 på lågfart vad tror ni??? så jäla skön sång iallafall
husan_650 skrev:lite pix på hojjen me nya FP ooo va glad han är nu när den får andas det var jävligt precis att man fick dit de men me våld så! ligger max 1mm från ramen på 2 ställen o lika mot fjädern!
men fortfarande smäller vid motorbroms fast inte alls lika mycket o hänger inte kvar lika i varv heller tror jag ska gå upp från 40 till 45 på lågfart vad tror ni??? så jäla skön sång iallafall
Stora Motorcykelkatalogen 2025
Nu går vi in i slutfasen gä... |
|
Aprilia Tuono 457
Efter framgångarna med spor... |
|
Moto Guzzi Stelvio Duecento Tributo
År 1825 öppnades det välkur... |
|
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar
Foto: Liza Simonsson Fra... |
|