Fråga bullen

mugge

Gudomlig sporthojare
Gick med
20 Aug 2008
Hoj
gsx 1100
idag var jag o en bekant som huserar här på sh ute på en fin hojtur ,, allt går så fint o det känns sådär som det ska!! fåglarna kvittrar o bilar passeras ,vi hinner med en repa på ca 10 mil inklusive ett stopp i vadstena ( bil o hojträff)

på vägen hem har vi inte direkt brått utan kör hyffsat lugnt. jupp enligt skylt .Som man skrev ovan så var allt behagligt ,, vi kommer iaf in till vår stad där vi bor.
( hålan som gud ständigt förpestar med sin närvaro genom regn o diverse annat )

helt plötsligt dyker en tandemcykel upp från ingenstans
två svettiga idioter kör om oss som om vid stod stilla, WTF!!!

Vad var det som nyss hände!?

vi åkte sjklart o parkera våra hojar o sitter nu med en otrolig skam i hela kroppen :huvet

kära bullen vad gör vi nu ?

Jimmy.F

Arbetar med larm, om du behöver hjälp!!!
Gick med
6 Jul 2005
Hoj
Sålda ZX10R -04:A, GSX1100RW, XL600
Köper en såndär tandemcykel!

Hoztic

Alltid på väg mot nya mål
Gick med
31 Jan 2005
Hoj
K1300S
Undervärdera aldrig blod, svett och tårar! ;)

För några år sen var jag ute å tränade och kom ikapp en tjej som övningskörde med bil i en korsning, å vi skulle åt samma håll, så jag hängde på. Lite tävlingssugen som man är så hängde jag på rätt ordentligt och cyklade om henne. Hon va upp jämsides ibland, men då tog jag helt enkelt i lite till. Ibland korsade cykelbanan vägen så då kom jag efter, men va snart tebax igen. Efter ett tag, och några till korsningar, tog cykelbanan slut, så jag cyklade upp jämsides med henne, nickade å trampade iväg. Jag hade iofs förlossningssmärtor i benen vid de laget, men jag va så jävla hög på adrenalin så jag hade nog kunnat såga av dom utan att bry mig... Vid nästa korsning svängde jag höger hemåt och hon svängde vänster, eventuellt för att slippa mig, jag hoppas det iaf :rolleyes: Jag vann den ronden iaf, det var allt som räknades då :D

HannesH

Ja fiiiifan!
Gick med
11 Sep 2005
Hoj
KTM 625 SMC ¤ KTM 250 SX-F ¤ KTM 125 SX ¤ Ch-Racing WSM & en liten söt Ten7
Snara.jpg

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Undervärdera aldrig blod, svett och tårar! ;)

För några år sen var jag ute å tränade och kom ikapp en tjej som övningskörde med bil i en korsning, å vi skulle åt samma håll, så jag hängde på. Lite tävlingssugen som man är så hängde jag på rätt ordentligt och cyklade om henne. Hon va upp jämsides ibland, men då tog jag helt enkelt i lite till. Ibland korsade cykelbanan vägen så då kom jag efter, men va snart tebax igen. Efter ett tag, och några till korsningar, tog cykelbanan slut, så jag cyklade upp jämsides med henne, nickade å trampade iväg. Jag hade iofs förlossningssmärtor i benen vid de laget, men jag va så jävla hög på adrenalin så jag hade nog kunnat såga av dom utan att bry mig... Vid nästa korsning svängde jag höger hemåt och hon svängde vänster, eventuellt för att slippa mig, jag hoppas det iaf :rolleyes: Jag vann den ronden iaf, det var allt som räknades då :D

:rofl

Nikel

Gudomlig sporthojare
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Nintale 600. WR250 Moddlaren Edition. TDR250
För många år sedan åkte jag moped till skolan, låg väll i 45-50 och körde förbi en räcercyklist, som bestämde sig för att ha mig som dragcykel, så där låg jag i nån halvmil med en cykel i rumpan.

Jätteskoj...

Verkligen...

:finger

Dreggel

Alltid politiskt inkorrekt
Gick med
9 Jun 2007
Hoj
Suzuki GSXR750 1993/95, Suzuki GSXR1000 K6
Jag var med om en liknande fantastisk upplevelse får ett antal år sedan på en enslig landsväg nånstans i mörkaste småland.
Jag och familjen paserade en mopedist vid ett tillfälle och jag minns att jag tänkte "vad gör en mopedist här ute i ingenstans? Det kommer ju ta han flera år att komma till bebyggelse", sedan fortsatte resan i säkert 20-30 minuter i 90-100km/h.
Sedan var det dags att svänga in på en rastplats för en kopp kaffe. Precis när bilen stannat SÅ KOMMER DEN JÄVLA MOPEDISTEN UTE PÅ VÄGEN och kör förbi oss!?
Jag kan än idag inte förklara hur det gick till. Killen måste ha haft en Hayabusa motor på sin Puch Florida?
Hånkade han på oss i smyg?

mugge

Gudomlig sporthojare
Gick med
20 Aug 2008
Hoj
gsx 1100
Jag var med om en liknande fantastisk upplevelse får ett antal år sedan på en enslig landsväg nånstans i mörkaste småland.
Jag och familjen paserade en mopedist vid ett tillfälle och jag minns att jag tänkte "vad gör en mopedist här ute i ingenstans? Det kommer ju ta han flera år att komma till bebyggelse", sedan fortsatte resan i säkert 20-30 minuter i 90-100km/h.
Sedan var det dags att svänga in på en rastplats för en kopp kaffe. Precis när bilen stannat SÅ KOMMER DEN JÄVLA MOPEDISTEN UTE PÅ VÄGEN och kör förbi oss!?
Jag kan än idag inte förklara hur det gick till. Killen måste ha haft en Hayabusa motor på sin Puch Florida?
Hånkade han på oss i smyg?

måste ju bara få fråga hur repa du dig dreggel ,, det är ju iaf ett par år nu

Nyheter
Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka

Nya Scout Sixty importeras ...

BMW visar upp Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

Sena 60S intercom