Fråga om hojval

Status
Ej öppen för fler svar.

Igge

Ny medlem
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Husa FE450 och Honda VFR800
Åh herrejävlar

jojo stavfel är stavfel men vem bryr sig förutom snobbarna i stokholm
det e tanken som räknas eller misstar jag mig

junarlist vill ja inte bli jag bara försökte få igång en dibatt här!

men du hade en bra tiori om cbr och yzf, så jo visst yzf borde vell jämföras med de dyrare maskinerna men taktana tycker ja får della par med varandra, 2 med 2 och 4 med 4.
jag var och provsatt cbr och yzf herom dan och effter att ha provat yzf kändes cbr som en sådan här sachs madass alllså inte spicielt stabill och jag tycker at yzf är värd 40.000 i maskin medan cbr känns tanigg.

Och jag vet att jag stavar som skit

jaja man vänger sig nog vid 4-takt. men om jag skulle bli omkörd av en moppe då skall jag byta till 2-takt, det lovar jag:tungan

Kan du inte göra ett seriöst försök att skriva vettigt, vissa stavfel är väl små men man hänger sig upp mycket mer på dom när helheten ser ut som ett anus
bold = stavfel?
understruket = WTF?

speedmonster

bonn råtta
Gick med
5 Jul 2007
Hoj
honda nsr125r -89
typiskt, alltid någon eller några som ska "hacka" på de som har lite svårt för att skriva, hur kul tror ni det är för den som skriver.

Han kan ju inte sitta och slå upp varenda ord vafan :tungan

Jag fattade allting jag läste och har inga problem med det, lär er tänka in i andra folks vardag..
känner mig som en gammal kärring men i nästan varenda tråd jag läser är det någon som hackar på någon som skriver i tråden och det är mer störande än stavfelen, då det ibland tar upp halva tråden med bara massa skitsnack..

nu till svaret :)

"jaja man vänger sig nog vid 4-takt. men om jag skulle bli omkörd av en moppe då skall jag byta till 2-takt, det lovar jag"

du kommer att bli omkörd av en moppe någon vacker dag. tråkigt men sant :huvet då en 125 4t går riktigt slött :tungan

men det är ju du som kör hojjen och borde skita i vad alla andra tycker :yoparty

Igge

Ny medlem
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Husa FE450 och Honda VFR800
typiskt, alltid någon eller några som ska "hacka" på de som har lite svårt för att skriva, hur kul tror ni det är för den som skriver.

Han kan ju inte sitta och slå upp varenda ord vafan :tungan

Jag fattade allting jag läste och har inga problem med det, lär er tänka in i andra folks vardag..
känner mig som en gammal kärring men i nästan varenda tråd jag läser är det någon som hackar på någon som skriver i tråden och det är mer störande än stavfelen, då det ibland tar upp halva tråden med bara massa skitsnack..

nu till svaret :)

"jaja man vänger sig nog vid 4-takt. men om jag skulle bli omkörd av en moppe då skall jag byta till 2-takt, det lovar jag"

du kommer att bli omkörd av en moppe någon vacker dag. tråkigt men sant :huvet då en 125 4t går riktigt slött :tungan

men det är ju du som kör hojjen och borde skita i vad alla andra tycker :yoparty

Ja men nu försökte jag läsa och jag fattade ändå inte helt o fullt ut vad han menade, sen får man ju inse att man blir tagen mer seriöst om man skriver vettigt. Det där var bitvis oförståeligt för mig men mestadels bara skitjobbigt att läsa...

MrMalm1

yeea
Gick med
12 Jun 2007
Hoj
Aprilia rs 125 *inlöst/SÅLD*
Ja men nu försökte jag läsa och jag fattade ändå inte helt o fullt ut vad han menade, sen får man ju inse att man blir tagen mer seriöst om man skriver vettigt. Det där var bitvis oförståeligt för mig men mestadels bara skitjobbigt att läsa...

säger samma sak som du,, de e skit jobbigt att läsa:3freak

tror nog du har fått svar på din fråga va?

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Fiffiga touringprylar

Det tyska företaget Wunderl...

MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke