Tjena!
Var på G att inhandla en R1 -03. Men som sagt så är den ju inte världens billigaste att försäkra
Då till min fråga, om ja går tillbaka ett par år, hur mkt billigare blir det med en 98a - 00a tex. Jag menar är det markant skillnad även om det bara handlar om 3-4 år?
Sedan nackdelar med de äldre som växellådor o liknande, vad kostar det om det havererar riktigt (lr vad det nu är för fel på dom ) eller att där inte är insprut o bla bla på 98orna...? (as i said b4, alil new on this one )
Och att serva dom, blir det inte mkt dyrare efter 2 - 2500 mil? Lr bara ngt jag fått för mig? Bör man oroa sig om de närmar sig 3000 sträcket?
Kan iofs kommit hyggligt undan med endast trafikförsäkring, men känns som om man skulle vilja ha hel nu ibörjan (kan ju lägga o välta o gud vet allt med den ) speciellt om man köper en nyare maskin.
Tacksam för svar då det känns som det blev FÖR dyrt med en nyare.
Var på G att inhandla en R1 -03. Men som sagt så är den ju inte världens billigaste att försäkra
Då till min fråga, om ja går tillbaka ett par år, hur mkt billigare blir det med en 98a - 00a tex. Jag menar är det markant skillnad även om det bara handlar om 3-4 år?
Sedan nackdelar med de äldre som växellådor o liknande, vad kostar det om det havererar riktigt (lr vad det nu är för fel på dom ) eller att där inte är insprut o bla bla på 98orna...? (as i said b4, alil new on this one )
Och att serva dom, blir det inte mkt dyrare efter 2 - 2500 mil? Lr bara ngt jag fått för mig? Bör man oroa sig om de närmar sig 3000 sträcket?
Kan iofs kommit hyggligt undan med endast trafikförsäkring, men känns som om man skulle vilja ha hel nu ibörjan (kan ju lägga o välta o gud vet allt med den ) speciellt om man köper en nyare maskin.
Tacksam för svar då det känns som det blev FÖR dyrt med en nyare.