Fråga till Doktor Kjelle!

Brutus

Både mysig och porrig.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
MT-01 Stage 3
blom skrev:
ron släng gärna upp någon bild om du har på dom nya tavlorna :)

Inte mycket att visa egentligen eftersom det är väldigt mycket kvar, men så här sen det pågående projektet ut bakifrån och från sidan.

Bifogat

• Bild 29.jpg
    Bild 29.jpg
    125.8 KB · Visningar: 34
  • Picture 016.jpg
    Picture 016.jpg
    82.5 KB · Visningar: 32
Last edited:

blom

I DO IT BECAUSE I LOVE IT
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
HOT AND BLUE
åtusan.. kan bli riktigt fint, du visade mig lite bilder för ett tag sen är det någon av dom som du kör nu?

Zandrah

Guest
Hur ont gör det på en skala 1-10 på benet??
Jag har en liten grej i nacken (ett S närmare bestämt) och den gjorde lite småont, men inte så farligt som jag trott..

Lär väl bli gaanska dyrt med en sådär stor, va?

Brutus

Både mysig och porrig.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
MT-01 Stage 3
Zandrah skrev:
Hur ont gör det på en skala 1-10 på benet??
Jag har en liten grej i nacken (ett S närmare bestämt) och den gjorde lite småont, men inte så farligt som jag trott..

Lär väl bli gaanska dyrt med en sådär stor, va?

Det är inte så farligt. Kom ju precis hem från en session och jag skulle nog kunna ge det 3-4 kanske. När jag körde på högerbenet så blev det en hel del på smalbenet och det vibrerar lite konstigt, men särskilt ont gjorde det nog inte. Då var nog tom armen värre. Sen är det värsta, enligt mig, när man är klar och har kommit hem. Jobbigt att sova första natten o sådär.

Ska iofs ta insidan av ena överarmen senare i höst..det lär nog kännas en del mer dock.

Dyrt o dyrt, jag tycker inte att det är så farligt. Jag räknar väl med att dne kommer att ha kostat c:a 7-8.000:- när den är klar, men då är det nog minst 15 timmar som gått åt också. Sen får man ju lägga till all tid det tagit att skissa och rita på benet och allt sånt där. Bara den tiden överstiger nog 20-30 timmar..o då är ju inte det ett farligt pris man betalat tycker jag.:)

@Blom
Ja, det kan det nog vara. Idag var ju första sittningen sen Maj. Högerbenet tror jag nog att du sett. Annars kan jag säkert fixa fram någon bild på det också.

Edit:
Blev ju inte jättemycket gjort idag, men såhär blev det.

Bifogat

• gadd.JPG
    gadd.JPG
    35 KB · Visningar: 37
Last edited:

blom

I DO IT BECAUSE I LOVE IT
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
HOT AND BLUE
blir jäkligt coolt.. måste iväg och köra lite jag med snart.. har några saker på g men vi får se vad det blir :)

Brutus

Både mysig och porrig.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
MT-01 Stage 3
blom skrev:
blir jäkligt coolt.. måste iväg och köra lite jag med snart.. har några saker på g men vi får se vad det blir :)

Kan rekommendera killen jag går till. Kika ner nån helg så kan vi ju dra ut till honom.

Nyheter
Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka

Nya Scout Sixty importeras ...

BMW visar upp Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

Sena 60S intercom

Sena 60 S med förbättrad Me...

Triumph Speed Triple 30 år