Frågan som alla tänker men ingen vågar ställa. VEM ÄR SNABBAST PÅ SPORTHOJ.COM???

FighterMike

FighterMike
Gick med
28 Feb 2007
Hoj
Honda
Jag är nog snabbast på att krascha på falkenbergsbanan iaf! 1,5 varv sen var det framhjulssläpp :yoparty :yoparty

Efter MÅNGA timmars mekande i vinter blev den klar för ett tag sedan. tappade den två dagar efter lackering så det blev en stor buckla i tanken.
Igår gjorde jag en ofrivillig tolva så jag skrapade sönder bakdelen :yoparty :huvet :yoparty
fruktar över vad nästa steg blir:confused:

Långa farbron

Yster tokfrans
Gick med
4 Mar 2004
Hoj
Trehjuling
Beror lite på vem som frågar.

Är det mamma så kör jag sakta och fint,är det smågrabbarna vid körvakoket så är jag lätt snabbast i hela världen :rolleyes:

pbas

Gammal men stel...
Gick med
17 May 2007
Hoj
RSV4 F, Tuono 08
Jag är nog snabbast på att krascha på falkenbergsbanan iaf! 1,5 varv sen var det framhjulssläpp :yoparty :yoparty

Efter MÅNGA timmars mekande i vinter blev den klar för ett tag sedan. tappade den två dagar efter lackering så det blev en stor buckla i tanken.
Igår gjorde jag en ofrivillig tolva så jag skrapade sönder bakdelen :yoparty :huvet :yoparty
fruktar över vad nästa steg blir:confused:
schtödjyl kangske?:D

Wonderboy

Give me a break, I'm just learning!
Gick med
4 Dec 2005
Hoj
inge för tillf
Skitsamma hur bra grejer du har, om du inte är snabb nog och har rätt talang. Kan du bara lägga ner...kolla bara Sete Gibernau :va som fick Doohans 500:a när han krashade och la av...och blev inte ens snabbaste Honda t.o.m en satelit-honda var snabbare sammandraget -99. Detta var trots Crivilles protester om att han ville ha den bästa hojen från Honda. Men criville vann ju trots att det fanns en hoj som var snabbare. Självklart är det till viss del en material sport. Sätt Rossi på en Aprilia RS250 och han skulle nog leka skiten av oss allra flesta på SB:ar:arsele Skitsamma hur fort våra hojar går, det är när det svänger det blåser till och man blir passerad på utsidan:huvet

Tror han skulle äga oss på 125a också? Vare inte någon som körde 1.33-tider med sin 125a på gotland ring? Vad gör då rossi? 1.12 på bakan :yoparty

joewish

Ny medlem
Gick med
13 Apr 2007
Hoj
VTR 1000 Firestorm
JAG är snabbast av alla, jag jobbar till Fyra varje dag men är hemma kvart i....
Slå det om ni kan :D

PS
Min är RÖD, bara röd...

Nyheter
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...