Du har fått en annans tröja. Fler heter vad du heter och det är en annan persons tröja du fått... vi får hoppas att J.N. hör av sig till dig eller mig så vi kan lösa detta.
Dohh, vad gör min tröja i Ystad???
Det är förbetalning enligt instruktionerna på beställningssidan. Så har du inte betalt, kommer ingen.Jag har fortfarande inte fått någon tröja, eller avi för den delen
Får bli lelleträffen utan tröja
Retorisk fråga? Den har skickats fel såklart.Dohh, vad gör min tröja i Ystad???
Det är förbetalning enligt instruktionerna på beställningssidan. Så har du inte betalt, kommer ingen.
Jag har betalt. Vill bara ha det klargjort.. Tro fan att jag inte skulle klaga annars
Skicka tröjan till J.N. så får du ersättning. Vi får ser till att din tröja kommer fram eller trycks på nytt. Det kommer lösa sig.Och vad gör min tröja nån annanstans än här? Nästa fråga, Vad håller personen på med som har min tröja!?
Om du läser här så Står det Pimme som nick, och Organdonator som slogan. Ej att förknippas med användaren på SH med nicket Pimme! PMa mig om du fått en tröja med nicket Pimme!!!!!!!!
Skicka tröjan till J.N. så får du ersättning. Vi får ser till att din tröja kommer fram eller trycks på nytt. Det kommer lösa sig.
Nix.. ingen idag...
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari