Frågor inför köp av beg LC4.

FredrikSandgren

Ny medlem
Gick med
11 Jun 2007
Hoj
2019, Harley Davidsson, Sportster Iron 883 & Suzuki GSX 750EF
*FnIzZ* jag har ba liksom provkört din hoj :tungan :rolleyes:

den är helskön och grym! :tummenupp
tack vare den hojen som jag, innan ens köpet av en egen KTM, bestämt mig för att köpa till ett Sebring slipon :D

Hehe.. kul att höra... ja visst var den go?
Vad fick dig att köpa en annan då?
Var det priset?
Jag fick ju ner den till 45000 vilket kanske inte var snorbilligt men helt ok..
jag gillade att den var så välskött.
Måste dock köpa nya däck till den (mest bak iofs).

Werzion

7.3
Gick med
22 Jun 2004
Hoj
Ingen för tillfället
Hehe.. kul att höra... ja visst var den go?
Vad fick dig att köpa en annan då?
Var det priset?
Jag fick ju ner den till 45000 vilket kanske inte var snorbilligt men helt ok..
jag gillade att den var så välskött.
Måste dock köpa nya däck till den (mest bak iofs).

hade redan innan provkörningen hittat min hoj i stockholm, men hade aldrig tidigare kört någon KTM så det blev att jag letade upp lite KTM att provköra för att kunna ha något att jämföra den med, däribland den.

och ja fasen, 45.000 för den är det inget fel på - och vem behöver inte byta däck? hehe

(och köpa lås... och kanske skinnställ/nya "tyglappar"... usch va dyrt MC är.. eller kan bli iallafall hehe... och ja just det... sebring slipon... *GAH*)
*edit* och ny/annan förgasare... och sen skulle en red bull-hjälm vara cool, även att man har en fullt fungerande

varför kan inte julafton vara i början av MC-säsongen? :va

Last edited:

Gnutten

Pensionerad motardpilot
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Lillgrabbens mc i plast
Däckonline verkar vara fuckad men kan rekommendera Metzeler Sportech M-1 tror paret ligger på 2100:- inkl frakt!

FredrikSandgren

Ny medlem
Gick med
11 Jun 2007
Hoj
hade redan innan provkörningen hittat min hoj i stockholm, men hade aldrig tidigare kört någon KTM så det blev att jag letade upp lite KTM att provköra för att kunna ha något att jämföra den med, däribland den.

och ja fasen, 45.000 för den är det inget fel på - och vem behöver inte byta däck? hehe

(och köpa lås... och kanske skinnställ/nya "tyglappar"... usch va dyrt MC är.. eller kan bli iallafall hehe... och ja just det... sebring slipon... *GAH*)
*edit* och ny/annan förgasare... och sen skulle en red bull-hjälm vara cool, även att man har en fullt fungerande

varför kan inte julafton vara i början av MC-säsongen? :va

Hehe ja.. pengar verkar ju vara en faktor i detta intresset... Men jaja ris och nudlar ska vara helt ok har jag hört. Jag återkommer senare så får vi dra ett par repor ihop. :yoparty

Däckonline verkar vara fuckad men kan rekommendera Metzeler Sportech M-1 tror paret ligger på 2100:- inkl frakt!

Är det nån mer än mig som tänkt på att den där Gnutten verkar alltid finnas tillhands och svara på frågor innan man ens ställt dom. Det är sånt folk som gör att internet och forum blir oslagbart som informationskälla och plats för byten av erfarenheter. =)
*bugar och tar i hand och tackar*

Last edited:

Gnutten

Pensionerad motardpilot
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Lillgrabbens mc i plast

Är det nån mer än mig som tänkt på att den där Gnutten verkar alltid finnas tillhands och svara på frågor innan man ens ställt dom. Det är sånt folk som gör att internet och forum blir oslagbart som informationskälla och plats för byten av erfarenheter. =)
*bugar och tar i hand och tackar*

:) Nja man är liksom fast i SH träsket + pappaledig så man hinner inte köra med sin egen hoj så mkt!

FredrikSandgren

Ny medlem
Gick med
11 Jun 2007
Hoj
Hehe okej...

Jag har en fråga till nu...
=)
Va ska man ha för försäkring till 640n?
Har eget garage och är 30bast.

Jonasson

viam inveniam aut faciam
Gick med
8 Nov 2003
Hoj
625SC Offroad/Motard
Flatside is da shit! :yoparty

Jag vet men efter allt meckande med hojeen i vinter osv så är jag trött på att skruva.. Får se hur det blir, får jag den såld så fine, annars åker den säkert på om ett par veckor eller så. Men nu känns det bara "orkar inte".. Då kan den få gåvidare till någon som gör ;)

Nyheter
EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...

Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha