Frågor och svar?

NoicE

.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hornet
Blue skrev:
Det är det inte, det bara luras! :va

Torrt vatten!

Giraffer har horn som grävmaskinsspakar för att man ska kunna hålla sig kvar, annars hade man glidit ner för halsen och fått brännmärken i skrevet! :)

Bra! Bra blue :jäs

Äre du som jobbar på bigbradder?

Funderade inte dom på konstiga saker ibland :banana

mb

Gäddrökare
Gick med
17 Apr 2003
Hoj
Gixxer 1117 -94
Varför luktar gamla handdukar blöt hund?
Varför fryser inte vattnet i vattentornen på vintern?

;)

NoicE

.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hornet
Fluxir: det gjorde ont

URban, ingen som vet varför jag vaknade med en syl i armen och en spik i benet :D

Mito mannen: vad vill du mig och min familj? Känner jag dig?

M.G.F

I'm with stupid
Gick med
11 Jul 2003
Hoj
CBR 1000 RR HRC Trico '09
Anjoner skrev:
detta har jag alltid undrat oxå...

-varför trycker man hårdare på fjärrkontrollen när batterierna håller på att ta slut??? Knapparna på fjärrkontrollen är tryckkänsliga, ju mer tryck du åtlägger knapparna ju mer ström krävs för att driva fjärrkontrollen. Voilá!

-varför heter det rusningstrafik när det går som långsammast? Eftersom man rusar bilen vid förflyttning i köerna.

-om nu ingenting fastar på teflon, hur får dom då fast det i stekpannan? Man chockerar teflonet med en blixt därefter blir det så groggy att det är osäkert på sin funktion. Därmed kan man lägga på detta på stekpannan.

- varför steriliserar man nålen när en dödsdömd ska få sin spruta? Därför att fången inte ska behöva ytterliggare ett huvudbry innan döden.

-hur kommer killen som kör snöplogen till jobbet på morgonen?? Han åker skidor såklart.

-varför skruvar man ner volymen på bilstereon när man inte riktigt hittar? Därför att man inte kan skruva ner volymen på frugan som läser kartorna fel?

-varför måste man boka tid hos en synsk? Därför att annars blir det gratistid.

-hur vet alvedonen vart man har ont nånstans? Det vet den inte. Men oftast så gnäller vi människor på att vi har ont någonstans långt innan vi tar alvedonen. Under tiden iakttar den oss och söker lätt rätt på punkten vartefter. I annat fall där det inte gnälls så chansar alvedonen bara.

-hur kan tandkrämen fortfarande vara randig när man klämmer o trycker på tuben??? Om du klämmer och trycker på en zebra är den inte fortfarande randig efter det?

har nån svar på NÅN av dessa frågor är jag evigt tacksam!!!!

Frågorna besvarade!

Jonathan

Guest
NoicE skrev:

URban, ingen som vet varför jag vaknade med en syl i armen och en spik i benet :D

Jag vill inte dig nåt. men du vill ha min mito. visste du inte det :confused:
:tomten

Fluxir

Min motorcykel har sex...
Gick med
8 May 2003
Hoj
FZR 600R
NoicE skrev:

jag är inte förvånad.. :näsblod

Karin.81

Om man inte vill, så behöver man inte...
Gick med
22 Apr 2004
Hoj
tt600
-varför trycker man hårdare på fjärrkontrollen när batterierna håller på att ta slut???

-varför heter det rusningstrafik när det går som långsammast?

-om nu ingenting fastar på teflon, hur får dom då fast det i stekpannan?

- varför steriliserar man nålen när en dödsdömd ska få sin spruta?

-hur kommer killen som kör snöplogen till jobbet på morgonen??Han kanske har parkerat snöplogen utanför ytterdörren.... :tungan

-varför skruvar man ner volymen på bilstereon när man inte riktigt hittar?För att man inte kan koncentrera sig till fullo när ett annat sinne gör något...menar typ att hörseln "tar" koncentration från synen....om Ni fattar vad jag menar....?!?!? :confused:

-varför måste man boka tid hos en synsk?För att DU själv ska komma ihåg det.... :va

-hur vet alvedonen vart man har ont nånstans?

-hur kan tandkrämen fortfarande vara randig när man klämmer o trycker på tuben???Därför att det är som "rör" i tuben som det finns olika färger i....och på så sätt blandas aldrig färgerna förrens dom ligger på tandborsten....

har nån svar på NÅN av dessa frågor är jag evigt tacksam!!!![/QUOTE]

Hade bara svar på några av frågorna/ funderingarna....Har själv undrat länge.... :tungan och testat tandkrämen :kocko ....därför vet jag att det är så.... :va

Långa farbron

Yster tokfrans
Gick med
4 Mar 2004
Hoj
Trehjuling
Karin.81 -hur kan tandkrämen fortfarande vara randig när man klämmer o trycker på tuben. har nån svar på NÅN av dessa frågor är jag evigt tacksam!!!![/QUOTE skrev:
Hade bara svar på några av frågorna/ funderingarna....Har själv undrat länge.... :tungan och testat tandkrämen :kocko ....därför vet jag att det är så.... :va

Lätt, alla färger har samma densitet,därför blandar dom sig inte.
Tanke.....Och skulle man dessutom ge dom olika egenskaper som tex att två av dom var hydrofobisk(vatten-hatande) och en var icke hydrofobisk så skulle det i enkla ordalag vara som att försöka blanda olja med vatten.

Ja -jag är tråkig,jag vet :tungan

Last edited:
Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM