Hejsan!
Jag har bara kört 500-kubikshojar hittils, och undrar lite hur de skiljer sig från en 125a..jag är inte ute efter att åka i speciellt höga toppfarter, och 125orna har så pass mkt lägre premier..
Så, är det stor skillnad på typ en 500-kubikare och en 125a på en landsväg, och vad är isf skillnaden?
Hur lång livslängd (mil) har en typ TZR, NSR, RG eller dylikt?
Fungerar en sån hoj om man vill pendla några mil per dag på små landsvägar och eventuellt någon sträcka på motorväg?
Vore trevligt att höra hur ni tycker att era hojjar fungerar...
Mvh, Adam.
Jag har bara kört 500-kubikshojar hittils, och undrar lite hur de skiljer sig från en 125a..jag är inte ute efter att åka i speciellt höga toppfarter, och 125orna har så pass mkt lägre premier..
Så, är det stor skillnad på typ en 500-kubikare och en 125a på en landsväg, och vad är isf skillnaden?
Hur lång livslängd (mil) har en typ TZR, NSR, RG eller dylikt?
Fungerar en sån hoj om man vill pendla några mil per dag på små landsvägar och eventuellt någon sträcka på motorväg?
Vore trevligt att höra hur ni tycker att era hojjar fungerar...
Mvh, Adam.