Hellu, undrar hur det är med Ktm exc 250 2-takt om man skulle köra ibland på landsväg, som t.ex en kompis som bor någon mil bort om man skulle ta sväng förbi han, sen badet som ligger ca 1 mil ifrån där jag bor om man tar den dit några dagar under sommaren, tror ni den rasar fort eller lär den hålla bara man inte kör idiotiskt med den? Kan inte köpa något annat då jag inte har så mycket pengar, ligger på en ca 15-20k. Kommer bli mycket cross köra, så det blir blandat med landsväg och crosskörning, och eftersom jag bor på Gotland så blir det att köra till crossbanor.
Undrar även vad skillnaderna är mellan de olika årsmodellerna? -01, -02, -03, och -04?
Är det el start på alla dem osv?
Är det någon av dem årsmodellerna man ska undvika och satsa på en annan där dem har gjort en stor förbättring eller en modell som är hållbarare? Hörde av en kompis (mycket skitsnack) att 02 modellen skulle vara upphottad om det var mer drag i den eller om den håller längre.
Sen är dessa modeller någon plugg i så man inte får ut all effekt?
/Mvh FortuN
Undrar även vad skillnaderna är mellan de olika årsmodellerna? -01, -02, -03, och -04?
Är det el start på alla dem osv?
Är det någon av dem årsmodellerna man ska undvika och satsa på en annan där dem har gjort en stor förbättring eller en modell som är hållbarare? Hörde av en kompis (mycket skitsnack) att 02 modellen skulle vara upphottad om det var mer drag i den eller om den håller längre.
Sen är dessa modeller någon plugg i så man inte får ut all effekt?
/Mvh FortuN