Tjena!
Nu är det bara ansluta sig till KTM-sekten!
Sålde min HM CRF och hämtade i fredags min nya!
Vill be er som har erfarenhet dela med er av sånt som är "bra att veta"
och inte alltid står i instruktionsboken....
Tips och trixs, saker man ska hålla koll på och vara noga med m.m.
(har åkt Honda hela livet tills nu.. eller ja, jag har fortfarande en Honda oxå...)
Ska börja med att strypa av den, som jag förstår så ska:
Lågmunstycket bytas till 45 (följde med).
Locket på luftburken tas bort.
Trottelstopp tas bort.
Och sen ska nålen sättas på fjärde hacket.
Ska jag då byta till den nålen som följde med, eller är de nålen som sitter i?
En annan fråga, det sitter ju nån avgasreningsgrej till grenröret. Jag ska ha
kvar grenröret och sätta på ett slip-on (Sebring Hunter).
Tar ni bort reningen, eller låter ni den vara kvar?
Nåt annat jag ska tänka på?
/Andreas
Brodde! Åland nästa i vår då!?!
Nu är det bara ansluta sig till KTM-sekten!
Sålde min HM CRF och hämtade i fredags min nya!
Vill be er som har erfarenhet dela med er av sånt som är "bra att veta"
och inte alltid står i instruktionsboken....
Tips och trixs, saker man ska hålla koll på och vara noga med m.m.
(har åkt Honda hela livet tills nu.. eller ja, jag har fortfarande en Honda oxå...)
Ska börja med att strypa av den, som jag förstår så ska:
Lågmunstycket bytas till 45 (följde med).
Locket på luftburken tas bort.
Trottelstopp tas bort.
Och sen ska nålen sättas på fjärde hacket.
Ska jag då byta till den nålen som följde med, eller är de nålen som sitter i?
En annan fråga, det sitter ju nån avgasreningsgrej till grenröret. Jag ska ha
kvar grenröret och sätta på ett slip-on (Sebring Hunter).
Tar ni bort reningen, eller låter ni den vara kvar?
Nåt annat jag ska tänka på?
/Andreas
Brodde! Åland nästa i vår då!?!