nsr_mannen skrev:
hm... du har inte tänkt på att det finns en anledning till att du har en mito och jag t.ex. har en NSR. Jag tycker att nsr'en är sjukt mycket snyggare och skulle aldrig drömma om att köpa en mito. Du tycker nsr'en är skitful och vill mycket hellre ha en mito... det kanske förklarar varför vi inte har samma hoj... right?
MRX_Martin: Härligt med en NSR, det vill jag lova . Min varvar ur som fan, den drar över rödmarkeringen på 4:an... på 5:an o 6:an så stannar den upp . Jag har dragit insugspluggen, som CroC har berättat för dig. Det är ingen strypning is cdi boxen, bara på den tyska modellen som får gå i 80 km/h så ta't lugnt. Bara att dra insugspluggen och sen avgaspluggen. Du behöver inte ens byta munstycke . Och det är ju en honda motor så den håller förmodligen finfint också
Härligt med NSR?? TYST! Jag kommer inte stå ut den här långa vintern, det här var ju en livsuplevelse, hehe, vred om lite o vips va man upe i 80-90, härligt! moppen får man ju illvarva men det händer inget ändå...
Strypningarna. Avgasrörets plugg varkar ju va lite knepig, men har du kollat hur den i insuget ser ut? Om det är krångligt att få bort den...?
Undra varför inte kazmur har skrivit nått mer?
Tror inte han kommer skriva mer i denna tråd... Kan inte fatta hur man får för sig o förklara att en hoj är kass för att den är ful ungefär... Skönt att det inte bara är jag som tycker NSRen är snyggare en miton! Nu känner jag mig juh lite mer normal
EDIT: Skriver som ett moppefucko, den stora längtan efter våren börjar redan sätta sina spår