Sniglom
Gudomlig sporthojare
Poängen är att många av oss har upplevt att HD-åkare sällan hälsar tillbaka. Vi som vinkar till alla är ju just de som struntar i vilken hoj man kör.Tycker inte det har någon betydelse vad man åker för hoj.
Poängen är att många av oss har upplevt att HD-åkare sällan hälsar tillbaka. Vi som vinkar till alla är ju just de som struntar i vilken hoj man kör.Tycker inte det har någon betydelse vad man åker för hoj.
Det stämmer rätt bra, jag fick vinka som fan för att få nån att hälsa när jag hade en sån förra sommaren ?Köp en BMW C1. Då hälsar ingen...
Det stämmer rätt bra, jag fick vinka som fan för att få nån att hälsa när jag hade en sån förra sommaren ?
Jag körde om ett gäng HD-åkare och pressade upp den i 115km/h liggandes fram över styret bakom rutan och passerade dom långsamt , inte ens då hälsade dom , ändå om jag vinkade glatt åt dom ?
Kände du om den körstilen ökade prestandan och minskade luftmotståndet ?....liggandes fram över styret bakom rutan och passerade dom långsamt , inte ens då hälsade dom ?
Placeboeffekt ska man inte underskattaKände du om den körstilen ökade prestandan och minskade luftmotståndet ?
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|