Frölunda till semi!!!

Vee-twn

Vagabond
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ingen nu
Var var frölunda i första perioden då? Hade inte Lunkan stått hade Timrå vunnit! Säga vad man vill men han är bra...

Däremot måste jag protestera lite mot 3-1 målet när det var minst 1 frölundaspelare i Kapanens målgård, men det får Lärking ta på sig!

Det är ialla fall spännande och jag tycker att Timrå verkligen buder upp till fight! Det ska bli kul att gå på hockey i morrn!!

Vee-twn

Vagabond
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ingen nu
t-rex skrev:
Thihi......

Va fint det var att se färjestad resa sig. Lite orolig inför finalen nu helt plötsligt....

Vilken final? Timrå kommer att sparka stjärt i morrn! Sedan blir det ytterligare en seger på bortaplan!

t-rex

Bäst!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
KTM 690 SMC-R
Vee-twn skrev:
Vilken final? Timrå kommer att sparka stjärt i morrn! Sedan blir det ytterligare en seger på bortaplan!

Vi får väl se..........

Lycka till i vilket fall. Kul att ni kom så långt som ni kom. Synd att det tar slut nu!

Vee-twn

Vagabond
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ingen nu
Ja, det har varit en grym säsong... Inte ens vi här uppe hade trott att de skulle komma trea i serien och gå till semi!! :bow
Jag skulle inte tro att Timrå ger upp nu med endast två matcher kvar till finalen! Frölunda får se upp :skrämd
Lycka till själv!

Pappsen

Big Dick club member
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
KTM Duke - 01
falo skrev:
Tjohoooooooo!!!!!!!!!!! :D :D :D :D :D :D :D :bow :bow :bow :bow :bow :) :) :) :)

Som Pappsen tidigare har sagt. Inget kommer att stoppa FBK, ser inga chanser på hur det skulle gå till, övriga lag är ett eller fler nummer för små när Vargarna morrar till..

Gustav O

T.R.Ö.T.T.
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Yamaha TZ-M250 96
Biljetterna till dagens final ligger i min skrivbordslåda, liksom till övriga finaler i Karlstad. En skön hemfärd efter hemmavinst är beräknad.

Ankan

Perfektare.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
R6 -05
Goodstuff skrev:
Biljetterna till dagens final ligger i min skrivbordslåda, liksom till övriga finaler i Karlstad. En skön hemfärd efter hemmavinst är beräknad.

Det blir väl knappast tre matcher i Karlstad, eller...:confused:

Pappsen

Big Dick club member
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
KTM Duke - 01
Goodstuff skrev:
4-2 i matcher till Färjestad och avgörande hemma i match sex ser jag som en bra utveckling. :D

Färjestad kommer att maximera antalet hemma matcher. Det är tradition för oss. Klubben tjänar ca 1,3 mill varje match som går hemma. Loob är en stenhård och iskallt grabb som har FULL kontroll på ALLT dessa lägen. Grabbar, kom till Lila hallen, där ser vi på hockey i t-shirt :D inte bara bästa laget, utan även bästa hallen :skrämd ta med bågarna vet jag!! :öl väntas

Thundercat

Ringmärkt
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
En svart.
Re: Re: Frölunda till semi!!!

Pappsen skrev:
Som Pappsen tidigare har sagt. Inget kommer att stoppa FBK, ser inga chanser på hur det skulle gå till, övriga lag är ett eller fler nummer för små när Vargarna morrar till..

Dagens aprilskämt... :D

falo

Hojen som klädhängare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hade en gammal FZ600, drömmer om en monster när barnen är lite större.
Tjoohooooo

5-4 till de goa göteborgarna!!!

1-0 i matcher.

:tummenupp :bow :D

Gustav O

T.R.Ö.T.T.
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Yamaha TZ-M250 96
Grattis till segern.
Bra match. Ribban var eran vän igår. ;)

Ni vann slaget men kommer att förlora kriget.

Nyheter
MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning