behövs skatt?
Skatt, katt och foliehatt - allt är bra för mig, en bratt.
behövs skatt?
Det är egentligen egalt eftersom förändringarna inte handlade om dess ursprungliga syfte. ANYWAY. Jag förstår att du har en förkärlek till pressen med ditt intensiva copy-paste:ande och what not hela jävla tiden. Det irriterar mig lite faktiskt. Men det finns en möjlighet för Dig att bilda din egen uppfattning i frågan - utan att det i pressen står att du ska byta åsikt. På vilket sätt skulle FRA-lagen strida mot Europakonventionen eller svenska grundlagar, menar du?hur den senare versionen ser ut vet jag inte, jag har inte sett något i pressen att den inte strider mot Eu-konv etc
Skatt, katt och foliehatt - allt är bra för mig, en bratt.
Må fan ta dig om du klistrar in ännu ett länkhelvete.
Men det finns en möjlighet för Dig att bilda din egen uppfattning i frågan - utan att det i pressen står att du ska byta åsikt. På vilket sätt skulle FRA-lagen strida mot Europakonventionen eller svenska grundlagar, menar du?
Vad har han det andra till då?
Men han lyssnar inte till det örat, foliehatten hänger för lyssna-örat.
Men han lyssnar inte till det örat, foliehatten hänger för lyssna-örat.
Det korta svaret är att den information som tidigare fanns i etern nu finns i tråden. För att komma åt den krävdes den nya lagen (även om det kanske tummades på reglerna innan).strider den inte mot det så är frågan fortfarande varför den behövs,
Det korta svaret är att den information som tidigare fanns i etern nu finns i tråden. För att komma åt den krävdes den nya lagen (även om det kanske tummades på reglerna innan).
Varför kallar alla tidningar honom för svensk förresten? Svensk medborgare, javisst. Men om du ställer en gris i stallet så blir det inte en häst helt plötsligt, det är fortfarande en gris.
Verkar som SÄPO hade bra koll.
I fallet med den 43-åring som nu dödats i strider med USA i Irak har Säpo åtminstone sedan 1995 hållit ett öga på honom.
http://www.dn.se/DNet/jsp/polopoly.jsp?d=147&a=840483
Om dom bevakat honom sedan 1995 utan att hitta bindande bevis så måste ju säpo vara utomordentligt klantiga.
Du förstår fortfarande inte att FRA pysslar med andra saker än regelrätt terroristspaning. Förstå det så kommer du att se på saken i ett nytt ljus. SÄPO och FRA har ytterst lite gemensamt verksamhetsmässigt.varför behövs den informationen då? SÄPO mfl. säger sig klara sig utan.
edit: i tidigare version så bröt den väl mot svensk lag och EU-konv., anmärkningsvärt att politikerna var beredda att bryta mot dessa.
Du förstår fortfarande inte att FRA pysslar med andra saker än regelrätt terroristspaning. Förstå det så kommer du att se på saken i ett nytt ljus. SÄPO och FRA har ytterst lite gemensamt verksamhetsmässigt.
Den bröt inte mot svensk lag i den första upplagan heller. Så av den anledningen är det inte särskilt anmärkningsvärt.
Uppenbarligen gör du ju inte det.Jo det förstår jag.
Så du menar att ex. Norell far med osanning?
För min egen del värderar jag Lagrådets bedömade högre än fjompar som rider på höga hästar i internetartiklar.
För den som vill lyssna så finns en P3dokumentär här.
http://www.sr.se/cgi-bin/p3/programsidor/artikel.asp?ProgramID=2519&Artikel=1435314
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
|
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
|
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |