Fragbite med koll på 125:or

Fuzzman

superbög
Gick med
19 Sep 2005
Hoj
Aprilia RS 125 -03
peppo bjöd på 2 sköna länkar där till killen som snackade om 38hk rs :p

det är inte alltid så lätt samt håll käften :D

Lundgren

2 STROKE FORCE
Gick med
9 Dec 2005
Hoj
Suzuki GSXR 1000 K4, CR 500 -96
mc-hjalte skrev:
2350627 "1. en 125cc får gå i 110km/h inte mer. men eftersom det inte finns högre gränser i sverige så räcker det :)"

HAHAHAHAHAHAHAHAAH:D

Ingen här som är medlem på det forumet som kan skriva att man får köra i 120 km/h mellan halmstad å båstad, högsta tillåtna hastigheten i Sverige...
Har de inte på prov någonstans också, med 140, eller var det förra året:va

Mordecaien

Can do!
Gick med
22 May 2006
Hoj
Knappt
Jag klarar inte av att läsa såntdär. Jag blir bara gråtfärdig och förbannad. Traglade mig fram till typ #9 sen gav jag upp...
Visst, jag har fel jag också. Men då tar man reda på hur det egentligen står till och inte fortsätter och tjafsar...

PeeWee

Ska ja dansa nykter måste ja va bra full
Gick med
9 Aug 2005
Hoj
CBR 600 f -99
Lundgren skrev:
2350995 Har de inte på prov någonstans också, med 140, eller var det förra året:va

Vet jag inte, men sträckan jag sa började på prov förra sommaren, om det är fastslaget eller om det fortfarande är på prov vet jag inte men det är 120 fortfarande men dom har digitala skyltar så när det regnar kraftigt eller liknande så kan dom sänka till lägre hastigheter

Saabmosare

Ny medlem
Gick med
10 Jul 2005
Hoj
Snabb
Killen som slängde upp bilden på motarden var ju lite rolig, inte gasgasen utan den andra, kollade så snabbt så minns inte vad de var. Den får man ju alltid köra på a1.

rallyfisken

Eleganten i från vidderna.
Gick med
6 Jan 2006
Hoj
Yamasaki ZXSR500, Kawasaki ZXR400 slaktad på delar...
Lundgren skrev:
2346977 Fabrikskittad med race cylinder så gör den nog det. (och allt tillhörande mojs)

jo, om man köper allt körajättefortpåbanaförenmassapengar kittet så gör den väll det, såg en rosa honda rs125 på motormässan i malmö förra året, är nån brud som kör den, den gick ju fort som satan.

Bärgren

Förtidspensionerad bonnläpp
Gick med
30 Jul 2005
Hoj
Sykkeljävel, RS250, RD500 och CBR600RR
rallyfisken skrev:
2371358 jo, om man köper allt körajättefortpåbanaförenmassapengar kittet så gör den väll det, såg en rosa honda rs125 på motormässan i malmö förra året, är nån brud som kör den, den gick ju fort som satan.

Det var nog "Miss Ullis" här på forumet.

Madrock

Road slickers
Gick med
18 Jul 2006
Hoj
Yamaha MT-09 2016
Fan vilken skön snubbe:p "Min trimmade moped går lika bra som vissa 125or fan.." Sist jag raceade en 70cc med min 50cc moppe gjorde den 90 finns det nån 125cc som gör mindre än 90? Eller tror ni han har mer än 70cc^^:p

KalleNorton

Avliden medlem
Gick med
2 Jan 2004
Hoj
Hayabusa turbo, 25kw
rallyfisken skrev:
2371358 jo, om man köper allt körajättefortpåbanaförenmassapengar kittet så gör den väll det, såg en rosa honda rs125 på motormässan i malmö förra året, är nån brud som kör den, den gick ju fort som satan.
Ja, men en Honda RS125 är inte jämförbar med en Aprilia RS125. Det är som att jämföra en Yamaha R1 med en Yamaha M1. Damn it.

rallyfisken

Eleganten i från vidderna.
Gick med
6 Jan 2006
Hoj
Yamasaki ZXSR500, Kawasaki ZXR400 slaktad på delar...
KalleNorton skrev:
2374191 Ja, men en Honda RS125 är inte jämförbar med en Aprilia RS125. Det är som att jämföra en Yamaha R1 med en Yamaha M1. Damn it.

ville mest poängtera att det inte är omöjligt att få en 125:a att gå fort som fan.
det var verkligen inget försök att jämnföra en honda rs125 och en aprillia rs 125 som att de skulle vara likvärdiga. konstigt att du inte förstod det med tanke på vad tråden handlade om.

brandes

utan hoj så har man inget liv
Gick med
10 May 2006
Hoj
en ricktigt fräsig NSR :)
:hihi :hihi pssss hahahah vad faaan är de med dem igentligen. fann ingert kommentar som var rätt ju:hihih :hihi

jiim

SST600 #55
Gick med
4 Jul 2005
Hoj
2x CBR600RR
KalleNorton skrev:
2374191 Ja, men en Honda RS125 är inte jämförbar med en Aprilia RS125. Det är som att jämföra en Yamaha R1 med en Yamaha M1. Damn it.

både honda rs å aprilia rs är renodlade tävlingsmaskiner? eller hänger jag inte med i diskutionen

Nyheter
Körkortet får nytt utseende

Det var åtta år sen sist, m...

Specialmodellen Triumph Bonneville Bobber TFC

Triumph Motorcycles har pre...

Ny elektrisk endurohoj: Stark Varg EX!

I förra veckan presenterade...

Var tionde bilist lever inte upp till synkraven

Över 600 000* bilister i Sv...

Körkortet får nytt utseende

Det var åtta år sen sist, m...

Aprilia Tuono 457