anszem
Ny medlem
- Gick med
- 15 Nov 2012
- Hoj
- 1998 Suzuki GSXR 750, 1967 Honda CB 450 Black Bomber, 2001 Ducati Monster 600, 1981 Kawasaki Z500, 1997 Triumph Daytona T595, 2002 Yamaha XVS1100
Beställde nytt framdäck till motorcykel, Heidenau k65 110/90 18. Misstänker att jag har fått ett bakdäck istället med tanke på hur mönstret ser ut.
Goolar man bilder på Heidenau k65 framdäck så ser man att det är ett mönsterspår i mitten av däcket vilket det inte är på det däck jag fick hem.
Ringde till mcdackonline.com och dom menar bestämt att det är ett framdäck jag har fått..
Vad tror ni? Vad är det för däck jag har fått. Och spelar det någon roll? Vattenplaning med tanke på att det inte är något mönster i mitten av däcket?
Vad säger besiktningen osv?
Skickat från min D5803 via Tapatalk
Goolar man bilder på Heidenau k65 framdäck så ser man att det är ett mönsterspår i mitten av däcket vilket det inte är på det däck jag fick hem.
Ringde till mcdackonline.com och dom menar bestämt att det är ett framdäck jag har fått..
Vad tror ni? Vad är det för däck jag har fått. Och spelar det någon roll? Vattenplaning med tanke på att det inte är något mönster i mitten av däcket?
Vad säger besiktningen osv?
Skickat från min D5803 via Tapatalk