Framdrev KTM Duke II

Mr A

Sweeet
Gick med
20 Mar 2004
Ort
Dalarna
Hoj
KTM 540 SMR -06
Ska byta framdrev på min duke, och orginal framdrevet har två gummiringar/skydd eller vad det skall vara bra för. Dessa gummisaker går inte flytta till det nya pga gummit är ingutet i drevet. Det nya drevet hade inget sådant fast det är orginal så ny till min fråga kan man köra utan dessa gummisaker eller måste man ha de ?

Ni som kör Duke II vet hur det är svårt att förklara. Hoppas att man kan köra en sväng nu till kvällen !
 

NoFear

100% RETARD
Gick med
24 Jun 2004
Ort
Näsum
Hoj
Ktm Duke2(såld) - Honda Crf450(såld) - Kawasaki er6-n
Dvdmaster skrev:
Ska byta framdrev på min duke, och orginal framdrevet har två gummiringar/skydd eller vad det skall vara bra för. Dessa gummisaker går inte flytta till det nya pga gummit är ingutet i drevet. Det nya drevet hade inget sådant fast det är orginal så ny till min fråga kan man köra utan dessa gummisaker eller måste man ha de ?

Ni som kör Duke II vet hur det är svårt att förklara. Hoppas att man kan köra en sväng nu till kvällen !

Nej du behöver inte ha det gummit som är på orginal drevet... Så det är bara till att byta drevet och sticka ut och köra!!!! :yoparty
 

Mr A

Sweeet
Gick med
20 Mar 2004
Ort
Dalarna
Hoj
KTM 540 SMR -06
NoFear skrev:
Nej du behöver inte ha det gummit som är på orginal drevet... Så det är bara till att byta drevet och sticka ut och köra!!!! :yoparty


Tack ska ut och fixa nu då !
 
Nyheter
ExploreBike: Nordkap och Trans Euro Trail

En dröm sedan många år har ...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Foto: LEON Transportstyr...

Aprilia RSV4 X ex3ma

Aprilia har presenterat RSV...

EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Top