Framgaffel till KTM 660 2004 sökes, hojbroder i nöd!

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Ort
Malmö
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
Hej allihopa!

Har en kompis som blivit påkörd av bil på hojen och behöver nu få tag på en framgaffel till sin KTM. Just för tillfället vet vi inte vad det är för märke på framgaffel men det ska tas reda på. Om det någon som vet vilka KTM använder som original så får ni gärna dela med er av infon.

All hjälp tas tacksam emot!

Vänliga hälsningar
Money

P.S Om inlägget ses som annons så ändra gärna den så att den inte är det.
 

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Ort
Malmö
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
Kan vara en WP gaffel :tummenupp

Nu har jag inte sett den själv, men är det en WP så lär jag känna igen. Hade en sån på gasgasen. :)Tack! :)

edit: Det stämmer bra det, kollade hans bilder. :) Tack för hjälpen! Nu är man en liiiiten bit på vägen iaf. :tungan
 
Last edited:

Boris JR

Gudomlig sporthojare
Gick med
2 Apr 2003
Ort
Ja
Hoj
.
Jag har två sådana gafflar över. En ny och en beg racegaffel. Bor i Lund.
 

Boris JR

Gudomlig sporthojare
Gick med
2 Apr 2003
Ort
Ja
Hoj
.
Personen som är intresserad är välkommen att kolla vad en komplett gaffel kostar ny och lägga ett rimligt bud. Som tips så finns där annars gott om beg standardgafflar på tyska EBAY för småpengar.
 

Hoztic

Alltid på väg mot nya mål
Gick med
31 Jan 2005
Ort
S-holm, men med hjärtat i Hedesunda
Hoj
K1300S
En liten fundering bara, om man blir påkörd av en bil, då är det väl bara att köra hojen till en verkstad så fixar dom resten och bilens ägares försäkringsbolag får stå för notan?
 

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Ort
Malmö
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
En liten fundering bara, om man blir påkörd av en bil, då är det väl bara att köra hojen till en verkstad så fixar dom resten och bilens ägares försäkringsbolag får stå för notan?

Beror väl på vems fel det är. :) Sen har jag inte mer detaljer än så när det kommer till förarens försäkring osv. :)
 

ktm_Downhill

Ny medlem
Gick med
8 Nov 2011
Ort
borås
Hoj
-04 KTM 660
försäkringsbolaget tar inte hojen med tanke på att det var mitt fel:( jag körde rakt ut för eventuellt har jag blivit bländad av solen för jag såg inte bilen:(
 
Nyheter
Ta med dig solen

Det är bara att inse. Oavse...

Vi är ute och plåtar hojbyggen

Under sensommaren och höste...

Transportstyrelsen vill stoppa körkortsturismen

Transportstyrelsen vill kun...

Aprilia RSV4 X ex3ma

Aprilia har presenterat RSV...

ExploreBike: Nordkap och Trans Euro Trail

En dröm sedan många år har ...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Foto: LEON Transportstyr...

Aprilia RSV4 X ex3ma

Aprilia har presenterat RSV...

EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

Top