det tar en kvart att byta packbox, varför lämna in??da-geez skrev:Hade en gixxer 750 -98 förra sässongen där de gick sönder. Då tog jag bort gafflarna själv och lämnade in de på verkstad. Det känns som det är mycket meck med rätt oljenivå/kvalité och sånt så det va lika bra o lämna in skiten..
Nu sitter man ju me kuken i brevlådan när allt är stängt..!
Sådärja... nu brände man vid käket på spisen oxå.! Röv...
da-geez skrev:Förra gaffel paret jag lämande in gick på 500spänn har jag för mig.
Men nu har det ju varit stängt överallt så jag har ju inte ens kunnat köpa delar!
De läcker rätt så friskt så jag har inte velat köra överhuvudtaget. När den stod över natten var det en pöl under varje gaffel..
Såhär ser de ut när man tryckt de mot golvet en gång!
Hade torkat rent alltihop med avfettning innan.. Mysigt.!
![]()
Tjena..!GIXxXER skrev:så här gör du
Twosaint skrev:Så nu har du lite att mojsa med, om du gör det på det snabbare sättet att du struntar i att lossa nr 15 så kan du mer fördel använda den gammla packboxer som mellanlägg då du försiktigt knackar dit den nya.
Hoppas att det var till nån hjälp även om man inte är nån mästare på att förklara.
Mängden olja du ska ha i din har jag ingen aning om men nån annan här borde kunna dela med sig av lite kunskap.
Robban_C skrev:Robban W:
Mejsel? Jag vet inte vad den ska vara till här men det är antagligen till låsringen.![]()
Robban_C skrev:Jag blev ombedd per pm ...........................andra navstyrda knarrar.
</viktigpetter>
Gaffla inte nu. Han äter säkert med 3-4 gafflar oxå.Robban_C skrev:Robban W:<viktigpetter>
Och sen en sak boys and girls:
Det heter gaffeln (inte gafflarna) om det är till en knarr!
En knarr (dvs de flesta) har en gaffel med två gaffelben i.![]()
Undantaget är då Tesi och andra navstyrda knarrar.
</viktigpetter>
![]() |
MV Agusta fyller 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
Rekordmånga nya personliga regskyltar
Under fjolåret godkände Tra... |
![]() |
PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna
Pressrelease, Wels, 25 Febr... |
![]() |
Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars
De två första dagarna i mar... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Svingarmslagringen, svingar... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!