Mmm, jag vet inte om det är att föredra blockerade europavägar fyllda med kodynga femtioelva gånger om året bara för att några sura vinbönder vill ha mera EU-bidrag eller liknande. Då föredrar jag våra svenska jordbrukare som sitter på kammaren och knyter näven i smyg2Late skrev:Säg vad ni vill, men fransmän har kurage. De började revolutionen som sedemera ändrade hela västvärlden, de har lantbrukare som blockerar halva staten när de blir pissförbannade och de har mycket misstro mot all slags myndighet. Här i lilla Svedala så bugar vi och pockar, tar hatten i handen och säger: "Aldrig mer skall jag göra misstag.
Viva la revolution!!!![]()
![]()
Jag föredrar öl. Men visst, en flaska rödtjut går väl ned, men om den är fransk eller inte är för mig egalt2Late skrev:Du inte tycka om Fransk vin![]()
![]()
![]()
Ugluk skrev:Nice att skåpbilsföraren hjälper till att stänga in honom.. Civilkurage!![]()
Har blivit stoppad av en Fransk mc-snut, han sket totaltOlleR6 skrev:Jag förstår det som att han underskattar MC-poliserna och tror att han kan köra ifrån dem![]()
BMW R90s skrev:Har blivit stoppad av en Fransk mc-snut, han sket totalti våra argument.
Jag kan ingen franska men förstod jag precis vad han ville.
bmwjohan skrev:ok nu har min tjej kollat på denna film och hon kan franska rätt så bra.
först när han sitter vid sin bil pratar han på ett nedlåtande sätt om hojsnutarna. typ "där står dom stora tuffa farliga mcpoliserna och har haffat en stackars scooteråkare. men det ska dom få äta upp för här kommer jag med min feta familjebil"
sen när han har dragit i kryckan framför dom skriker han något i stil med "ni är inte så stora och farliga som ni tror. ni kan inte ta mig era små skitar. REVOLUTION!! REVOLUTION!!"
ha ha.. så jävla kul![]()
Dags för äventyrlig motorcykelmässa
Kommande helg, den 8-9 mars... |
|
![]() |
Pirelli lanserar Diablo Powercrusier
All Rights Reserved Pire... |
![]() |
Fiffig räddaren i nöden från X-Grip!
Ett avbrutet broms- eller k... |
Snart dags för Adventure Motorcycle Expo
Den 8-9 mars arrangeras Adv... |
|
![]() |
MV Agusta firar 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
MV Agusta fyller 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
Rekordmånga nya personliga regskyltar
Under fjolåret godkände Tra... |
![]() |
PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna
Pressrelease, Wels, 25 Febr... |
![]() |
Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars
De två första dagarna i mar... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |