Fransmän, behöver jag säga mer?

sgtpepper

Delivering excellence since 1974
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Triumph S3 -02, Honda XR650R -02
2Late skrev:
Säg vad ni vill, men fransmän har kurage. De började revolutionen som sedemera ändrade hela västvärlden, de har lantbrukare som blockerar halva staten när de blir pissförbannade och de har mycket misstro mot all slags myndighet. Här i lilla Svedala så bugar vi och pockar, tar hatten i handen och säger: "Aldrig mer skall jag göra misstag :( .
Viva la revolution!!! :yoparty :yoparty
Mmm, jag vet inte om det är att föredra blockerade europavägar fyllda med kodynga femtioelva gånger om året bara för att några sura vinbönder vill ha mera EU-bidrag eller liknande. Då föredrar jag våra svenska jordbrukare som sitter på kammaren och knyter näven i smyg :D.

Fatta så kul det blir när Frankrike måste börja dela med sig av sitt EU-jordbruksstöd till de nya medlemsländerna (Polen har 3 miljoner lantbrukare). Varenda fransk väg kommer vara blockerad av John Deere-maskiner, rätt åt dom asen, dom får hälften av EUs jordbruksstöd varje år för att upprätthålla sina olönsamma jävla jordbruk.

bmwjohan

För farlig för allmänheten
Gick med
17 Jun 2003
Hoj
Yamaha yzf450 -09
ha ha.. så jävla underbart. den här killen är nog nästan min nya idol :tummenupp

Blip

Dum spiro, spero
Gick med
14 Apr 2003
Hoj
Blårykande crossmoppe
haha känns som att han hade en jobbig stund att emotse med de blåklädda herrarna :yoparty

Vanish

Ny medlem
Gick med
29 Jan 2004
Hoj
KTM 690 SMC-R -12
Det vafan det roligaste jag sett på riktigt länge :lol :dummer

Jag skrattar fortfarande! :rofl

heinz_p

Tzze Germanz
Gick med
7 Dec 2003
Hoj
När jag blir stor så..
Haha, fan va härligt! :D :tummenupp
Skulle dock vilja veta vad han säger (kan knappt ett ord franska) och vad påfölkderna blir.. :gnissla

Han lär ha :fyllisar innan han gjorde det :D

BMW R90s

Gudomlig sporthojare
Gick med
5 Apr 2003
Hoj
BMW 1200GS
OlleR6 skrev:
Jag förstår det som att han underskattar MC-poliserna och tror att han kan köra ifrån dem :D
Har blivit stoppad av en Fransk mc-snut, han sket totalt :huvet i våra argument.
Jag kan ingen franska men förstod jag precis vad han ville.

MBGIRL

Hel och glad
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
fd. Hornet-S 600 -01
Hahaa :rofl :rofl :rofl

Nästan roligare när man inte förstår vad det é han säger :lol

bmwjohan

För farlig för allmänheten
Gick med
17 Jun 2003
Hoj
Yamaha yzf450 -09
ok nu har min tjej kollat på denna film och hon kan franska rätt så bra.

först när han sitter vid sin bil pratar han på ett nedlåtande sätt om hojsnutarna. typ "där står dom stora tuffa farliga mcpoliserna och har haffat en stackars scooteråkare. men det ska dom få äta upp för här kommer jag med min feta familjebil"

sen när han har dragit i kryckan framför dom skriker han något i stil med "ni är inte så stora och farliga som ni tror. ni kan inte ta mig era små skitar. REVOLUTION!! REVOLUTION!!"

ha ha.. så jävla kul :D

flöjt

Ny medlem
Gick med
13 Jul 2003
Hoj
GSR 750 -12
bmwjohan skrev:
ok nu har min tjej kollat på denna film och hon kan franska rätt så bra.

först när han sitter vid sin bil pratar han på ett nedlåtande sätt om hojsnutarna. typ "där står dom stora tuffa farliga mcpoliserna och har haffat en stackars scooteråkare. men det ska dom få äta upp för här kommer jag med min feta familjebil"

sen när han har dragit i kryckan framför dom skriker han något i stil med "ni är inte så stora och farliga som ni tror. ni kan inte ta mig era små skitar. REVOLUTION!! REVOLUTION!!"

ha ha.. så jävla kul :D

HaHAAHAHaha Så klockrent :rofl

Nyheter
Dags för äventyrlig motorcykelmässa

Kommande helg, den 8-9 mars...

Pirelli lanserar Diablo Powercrusier

All Rights Reserved Pire...

Fiffig räddaren i nöden från X-Grip!

Ett avbrutet broms- eller k...

Snart dags för Adventure Motorcycle Expo

Den 8-9 mars arrangeras Adv...

MV Agusta firar 80 år

I år firar italienska motor...

MV Agusta fyller 80 år

I år firar italienska motor...

Rekordmånga nya personliga regskyltar

Under fjolåret godkände Tra...

PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna

Pressrelease, Wels, 25 Febr...

Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars

De två första dagarna i mar...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Det tyskbaserade företaget ...