Fredagen den 13:e!!!

Anneli

Nu på gatan igen!..
Gick med
22 Jul 2003
Hoj
Fireblade
Iceman1975 skrev:
Nån som haft otur?
Måste ju finnas många vidskepliga på detta forum.. :rolleyes:

/Lännström

Började med att försova mig... sen bara fortsatte de, o dagen har knappt börjat.. :(

Therudeboy

Guest
nope, ska ut och åka bil snart, känns lite jobbigt.

SimmPsi

Klysmafili e Najs!
Gick med
3 Apr 2003
Hoj
Aprilia RSV Mille -02
Jag ska med polarn till stan. Han ska fortsätta på sin tatuering:crash tatuerarn kanske hostar till:hihi

valmers

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
E-Wheels E2S V2 MAX
Se upp för Mr. Vorhees.... :eek:

Bifogat

• Vorhees.jpeg
    Vorhees.jpeg
    28.5 KB · Visningar: 155

sege

Fy fan jävla skit-
Gick med
28 Jul 2003
Hoj
En delfin bland lastfartyg!
Det här blir en skitbra dag. Det är för fan fredag, veckan är slut. Man kan sitta hemma och göra ingenting istället för på jobbet. =)

fireblade

Mitt tjänstefordon är större än ditt...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
CBR954RR -02, Qingqi 125cc scooter -06
Finns väl inget som säger att jag skulle ha mer otur idag än någon annan dag? eller?

Bikerbitch

Stolt mamma
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia RSV 1000R-07
Enda jobbiga var att ena hörluren gick sönder imorse. Musikfreak som jag är sög det verkligen pung när man sitter på t-banan/bussen och inte orkar höra på allt brus. Men vi får väl se, sista dagen idag på praktiken.
Ska fika sockerkaka tills vi spricker.

kaZmur

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 May 2003
Hoj
Hornet 600 och en Buell XB9r med delad vårdnad
Tänkte försova mig så jag slapp första lektionen men 5 minuter innan den börjar (fysik) så ringer min kompis och säger att jag borde komma för det är lab. Eftersom jag får 25% poängavdrag i slutbetyget om jag missar en enda lab till (lång historia) så blev det till att springa som en skållad gnu genom hela stan för att komma 15 minuter sent och få en utskällning.

Men annars har dagen varit fin. :)

pageer

-
Gick med
22 Aug 2003
Hoj
Ducati 750 ss -97, Honda GL1000 -79
Helt tvärtom dag! Inga köer på väg till jobbet fast jag åkte mitt i rusningen och ingen har gjort mig förbannad på jobbet än heller(!) Oturen börjar kanske efter lunch.. :3freak

Rigge

!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
ZX10-R 09
Bikerbitch skrev:
Enda jobbiga var att ena hörluren gick sönder imorse. Musikfreak som jag är sög det verkligen pung när man sitter på t-banan/bussen och inte orkar höra på allt brus.

Jasså??? Man kanske ska ha sönder en hörlur då :banana

Fredag den 13:e är min turdag, fick min 80 kubikare den dan. Har hänt massa annat bra fredagar den 13:e också. 5 minuters jobb och 6.55 timmars surf på jobbet är ju inte heller fel.

BlueNote

Ny medlem
Gick med
24 Nov 2003
Hoj
KTM 660 och ZX10R
Fick nog rätt kasst reslutat på ett svenska prov jag precis skrev.. Men det kanske inte beror på dagen.. Men i slutet av veckan är man ju trött så man inte orkar plugga :3freak

sharpedge

Året runt
Gick med
4 Dec 2003
Hoj
Suzuki TL1000R -98
Jag har för mig att jag sett statistik på att när den 13e inträffar på en fredag är det MINDRE olyckor än andra dagar... Alla kanske stannar hemma :D

Idag ska man inte ringa försäkringsbolagen ....

Touring

Ny medlem
Gick med
20 Jan 2004
Hoj
i
Som tur är så är jag inte vidskeplig, men å andra sidan har jag haft en jävulsk oflyt sissta tiden, och som pricken över i:t så tar det slut på ett 2årigt förhållande. Känns som jag ligger mitt i ett oturs-kvartal :huvet :huvet . Har iof äntligen råd att skaffa hoj!!! :lol , men om man måste flytta till ett sunkigt studentrum mm så kan det bli drygt att husera den.

Har en ploare som är född fre 13:e...det kanske är en otursdag när det kommer till kritan ändå :tungan

Nyheter
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...

Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha

Yamaha har presenterat R9, ...

Ny touch-instrumentering från KTM

KTM har lanserat en helt ny...

ExploreBike: Gotland Grand National 2.0